2 Şubat 2015 Pazartesi

KIEHL'S SUPER MULTI-CORRECTIVE EYE-OPENING SERUM


Merhabalar. 30' lu yaşlarıma gelmiş biri olarak göz ve yüz bakımına ayrı bir önem vermiş bulunuyorum. Çünkü cildim hassas, yer yer kuru ve nemsiz. Göz çevresi için de aynı durumu söylemek zorundayım. 

1,5 ay önce ürünü kullanmaya başladım ve ürün hakkında detaylı bilgi verebileceğim.

Kiehl's Super Multi Eye-Opening serumun özellikleri oldukça dikkat çekici olduğunu belirtmek isterim.
Göz çevresinin daha pürüzsüz ve sıkılaşmış olarak aydınlık bir görünüme kavuşturmayı, ayrıca ince çizgi ve kırışıklıkların giderilmesini sağlayıp genç ve sağlıklı bir görümüne kavuşturmayı sağlıyor.




Ürünü dediğim gibi yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum. Ürün cilt tarafından hemen emilip cildi nemli tutuyor. Üstüne göz kremimi uyguluyorum ki ürün cildin alt kısmını hedef aldığı için üzerine göz kremini sürüp cilt tarafından kremi hapsediyorum diyebilirim.

Yapısı çok hafif olduğunu belirtmek isterim.

Nemlendirme konusunda gerçekten başarılı. Su tutma özelliği sayesinde nemli bir ciltte kırışıklık problemi daha azalıyor. 

Benim gibi hassas göz çevresine sahip olan kişiler için ideal. Herhangi bir problemle kesinlikle karşılaşmadım. 

Göz çevrem daha aydınlık bir görünüme kavuştu ve göz çevresindeki şişlikleri de giderip toparladı.

Ürün 15 ml ve fiyatı 129 TL.

Zorlu AVM mağazasından bir kaç kare paylaşmak istiyorum. 



Davet için tüm Kiehl's ekibine çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Göz kapaklarınizda bir degisiklik oldu mu gözleriniz daha açık şekilde görünüyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha aydınlık bir görünüm verdi canım

      Sil
  2. Yani hiçbir işe yaramadı 😂

    YanıtlaSil