14 Ocak 2014 Salı

RİMMEL GLAM EYES MONO TEKLİ FAR - 160 PUNCHY TAUPE


Merhabalar. Sizlere Rimmel' in tekli farını göstermek istiyorum Rengi Punchy Taupe.
 

Far ten rengi. Sürüldüğünde pek fazla belli olmuyor. Hafif parıltılı bir yapısı var.

Yapısı biraz sert ve rengini biraz zor veriyor. Ben ıslatarak yada far bazıyla uygulama yapıyorum.

Tozutma problemi var.

Ürünü indirimde almıştım. 2.4 gram ağırlığında.

Pigmentasyon olarak sadece bu renk mi böyle bilemiyorum.

 
Kolumdaki duruşu bu şekilde:

Sevgiler...

6 yorum:

  1. yeşil olanını denemiştim çok pigmentli ve yumuşak bir yapısı vardı senin farında bir sorun olabilir belki:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru olabilir canım belki renginden dolayı da oyle olabilir ama kötü oldu öyle olmasi :(

      Sil
  2. Rengi hoşmuş ama pigmentasyonu düşükse pekte memnuniyetle kullanılacak bir fara benzemiyor :/
    Bana da beklerim :http://eyelinerolmazsaolmaz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım rengi guzel ama maalesef işte:(
      Geliyorum hemen tatlım :)

      Sil
  3. Rengi güzelmiş ama pigmentasyon sorunu varsa can sıkıcı :/

    YanıtlaSil