23 Aralık 2013 Pazartesi

CYRENE BİOCOSMETIQUES ŞAMPUAN VE SAÇ BAKIM KONDİSYONERİ



Merhabalar. Bizdiğiniz gibi hamileliğimden beri şampuanların temiz içerikli olmasına önem vermeye başladım.
 
Sizlere Bio Cosmetiques' in Cyrene naneli ve lavantalı- kuru ve yıpranmış saçlar için şampuanı ve saç bakım kondisyonerini göstermek istiyorum.    
 
İlk olarak şampuanı inceleyelim:
 
İçeriklerinde SLS, SLES, sülfat, paraben, deterjan, boyar madde ve esans gibi katkı maddeleri içermiyor.
İçeriğinde lavanta yağı, shea yağı, aloe vera, B ve E vitaminleri ile zenginleştirilmiş.
 
Kıvamı ne çok yoğun ne de çok sıvı. Organik olduğu için çok köpürmesini beklemeyin. Fakat temizlemesi güzel.
 
Naneli şampuan olduğu için saç hava alıyormuş gibi hissediyorsunuz. Kafa deriniz ferahlıyor:))
 
Koku olarak ben beğenmedim. Mentol kokusu var ve mentol kokusunu sevmiyorum ama sevenler varsa şampuanın kokusunu da seveceklerdir.

Saç kremi kullanılmasa bile saçları sertleştirmiyor, keçe görüntüsü kesinlikle oluşmuyor, kolay taranıyor ve saç kremi kullanmaya bile ben gerek görmedim.

Ürün 200ml.lik ve bas-aç kapak olması yönünden pratik. Ayrıca her iki üründe de koruma bandı mevcut.
 
Her iki ürün için de açıldıktan sonra kullanım ömrü 24 ay. Ayrıca ürünlerin hayvanlar üzerinde test edilmemesi yine bu ürünün artılarından:)
 

Saç kremini yorumlarsak:
 
Paraben içermiyor. Organik sertifikalı shea yağı ve aloe vera içerdiği için saçları nemlendiriyor ve bakımını yapıyor.
Kıvamı yoğun ve kokusu güzel.


 
 Ürünleri satın almak ve incelemek isterseniz Lila Kutu dan bakabilirsiniz.
 
Sevgiler.... 

2 yorum:

  1. İçerikleri çok güzelmiş. Bende de deneme boyları var bir kenarda duruyordu. Merak ettim şimdi deneyeyim bakayım. Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  2. Saol tatlim. Memnun kalacaksın:))

    YanıtlaSil