29 Mayıs 2013 Çarşamba

CLINIQUE ALIŞVERİŞİM VE HEDİYE GELENLER


Merhabalar. Geçen hafta Clinique' nin internet sitesinden ilk kez alışveriş yaptım. ve ilk kez Clinique ürünleri deneyeceğim.
Daha önceki Sephora alışverişimde Clinique 30 faktörlü yüz kremi almış ve çekilişim için ayırmıştım. İnternet sitesinde bu ürünü görünce hemen siparişimi verdim.
30 ml. 30 faktörlü güneş kreminin fiyatı 29 TL ve kargo ücretsizdi. Ayrıca 7 ml. 7 day scrub cream ve 3 ml.superdefense spf 20 eye cream numune hediyeleri ile birlikte geldi. 


 
Ve Rifat Yüzüak'ın bloğunda Avon BB Cream hediyesi vardı. Hemen mail attım ve hediyem geçen hafta elime ulaştı. Teşekkür ediyorum....
 
 
Daha önce Nivea Soya özlü Vital serisinden serum almıştım. Ama maalesef bana dokundu. Daha önce kullandığım Nivea ürünlerinde hiç başıma gelmemişti. Nivea ile iletişime geçtim. Ürünü kendilerine gönderdim ve bana Q10 serisinin serumunu gönderdiler. Q10 ürünlerinin bazılarını kullandım ve hiç dokunmadı. Bu seriyi tamamlayacağım sanırım. Sadece almadığım gündüz ve gece kremi kaldı:))

 
 
Yaklaşık iki hafta önce Nevacolor ve Golden Rose tarafından aşağıdaki ürünler gönderildi. Çok teşekkür ediyorum.
 
Nevacolor firmasından gönderilen ürünler sert tutuşlu saç spreyi, sıvı saç kremi, serum ve saç boyası. Serum ve sıvı saç kremini hemen kullanmaya başladım ve sevdim.

 
 
Golden Rose tarafından gönderilen ürünler 106 noTerracota allık, 03 Hot Pink allık, 2 det 128 ve 56 no ruj, Definitive volume&length rimel, Rich Color serisinden 51-38-40-46-47 no'lu ojeler. Bütün ürünleri severek kullanıyorum ve detaylı yazıları gelecek.

 
 
Sevgiler.... 

7 yorum:

  1. Clinique krem 30 tl mii ? Ben 99 tl diye görmüştüm. Aldığın ürünün linkini verebilir misin ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım. aldığım ürün 30 ml.likti. ama az önce sitesine baktım kalmamış:(

      Sil
    2. ühühühü :( inşallah stoğa girer.

      Sil
  2. Superdefense göz kremini severek kullanmıştım ben:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım:) inşallah bende severim ve devam ederim:)

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım,bana neden göndermiyor golden rose yada nivea böyle şeyler anlayamıyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) nivea da normalde bana göndermiyor ama ürünü bana yan etki yaptığı için kendilerine gönderdim ve geri bu ürünü gönderdiler bana da

      Sil