9 Mart 2013 Cumartesi

EMİLY DUDAK KALEMLERİM


Sizlere elimde bulunan Emily dudak kalemlerini göstermek istiyorum. Neredeyse hepsini almışım. Başka rengi var mı bilmiyorum karşılaşmadım henüz:) 

Numaraları soldan sırayla 201-202-203-204-206-207-211 ve 214.


Kolumdaki duruşları da gene soldan 201-202-203-204-206-207-211 ve 214.


201 çok güzel bir dudak rengi. Yedeği de var. 
202 kendinden sedefli bir yapıya sahip. Bu kalemi tüm dudağıma sürüp başka hiç birşey sürmüyorum. 
203 ve 204 kahverengi tonlarındaki bu kalemleri almışım ama hiç kullanmamışım.
206 çok güzel bordo bir renk.
207 buda çok güzel bir kırmızı.
211 favori nude rengi kalemim ve bayılıyorum bu renge. Yedeği de var.
214 çok güzel bir pembe tonu.

Yorumlarıma gelirsek:
- Yumuşak bir yapıya sahip oldukları için sürülmeleri kolay.
- Nemlendirici üstüne sürerek de kullanabiliyorum.
- Dağılma problemi yaşamadım.
- Fiyat bakımından da çok ekonomik. 

Tavsiye ederim.


8 yorum:

  1. Çok güzel renk veriyorlar seviyorum bu markayı bende :))

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de göz kalemlerini kullanıyorum , dudak kalemleri de aklımda.Göz kalemi de aynı yumuşacık yapıya sahip fiyatına göre de iyi bayaa :)

    Bloguma beklerim :)

    http://bayankozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de var canım göz kalemleri yazısını da hazırladım:)

      Sil
  3. Fiyati ne kadar?

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanıyorum, ama ucunun yontulmadigini soylemistiler bana siz nasıl kullaniyorsunuz?

    YanıtlaSil
  5. Bana göndermeniz mümkünmü 202 emily

    YanıtlaSil