3 Ocak 2020 Cuma

ELLE BEAUTY BOX EXCLUSIVE KUTUSU



Herkese merhaba. Geçtiğimiz ay Elle Türkiye'nin hazırladığı "Elle Beauty Box Exclusive" kutularından satın aldım.

Kutunun içinde benim denemek istediğim ürünler varken indirimli olarak satın aldım.😍 12 parçadan oluşan kutuyu 160 TL gibi bir fiyata aldım✌️ 


Avon Power Stay Likit Mat Ruj 
(Ana boy)
Babe Iqualogy White Intensive Skin Tone Unifying Serum 
(Deneme boy, 3ml)
Babe Iqualogy White Skin Tone Unifying Cream Spf30 
(Deneme boy, 5 ml)
Cosmed Keratin Spreyi (100 ml)
Marc Anthony Coconut Oil, Şampuan (250 ml, Ana boy)
Gülsha Rose Elixir Gündüz Bakım Yağı (Ana boy, 20 ml)
Gulsha Youth Nectar (Deneme boy,3 ml)
La Roche Toleriane Caring Wash (15 ml)
Batiste XXL Kuru Şampuan (Ana boy,200 ml)
Arm&Hammer Diş Minesi Onarıcı Beyazlatıcı Diş Macunu 
(Ana boy, 75 Ml)
Burts Bees Honey Lip Balm ve ya Burts Bees SPF 15 Güneş Korumalı Dudak Bakımı
Yves Rocher Tahiti Monoi Yağı (Ana boy, 125 ml)

8 yorum:

  1. Yves Rocher Tahiti Monoi Yağı ve Marc Anthony Coconut Oil, Şampuan yazın vazgeçemediklerimdendi. Paket çok güzel fazlasıyla hak ediyor aldığı fiyatı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle:)) çok teşekkür ederim tatlım

      Sil
  2. Denemek istediğin ürünler de varsa gerçekten avantajlı bir kutuymuş. Hepisini güle güle kullan; özellikle Cosmed Keratin Sprey'i çok merak ettim! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni kullanmaya başladım yorumlarım gelecek :)) öpüyorum kocaman

      Sil
  3. alıp almamakta kararsız kalmıştım, güzel kutu bence, güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığım ürünler olunca kaçırmak istemedim:))

      Sil
  4. Avantajlı bir kutu gerçekten. Ürünler hakkındaki yorumlarınızı da okumak isterim :)

    YanıtlaSil