19 Ağustos 2019 Pazartesi

LE PETİT MARSEİLLİAİS DUŞ JELLERİ

Herkese merhaba. Duş jelleri kullandığımız ürünler arasında hepimizin en sevdiği diyebilirim. Bugün sizlere Le Petit Marseilliais duş jellerinden bahsedeceğim.



Günlük hayatta olduğu gibi banyoda da vanilya kokusu vazgeçilmezim. Kokusu hafif ve oldukça güzel.

Şeftalili duş jeli ise hem şeftaliyi çok sevdiğimden hem de kokusunu güzel bulduğumdan banyomda yerini alıyor. Özellikle Le Petit Marseilliais' in şeftalili  duş jeli şimdiye kadar kullandığım şeftalili duş jellerinin içinde en güzel kokanı:)

Le Petit Marseilliais duş jelleri paraben ve renklendirici boya içermiyor. Ama belirtmek isterim ki ALS içeriyor.

Nedense duş jellerinin kokusunu banyoda alıyorum, sonrasında hiç bir koku hissetmiyorum. Le Petit Marseilliais duş jellerinde de aynısı oldu. En fazla 1 saat.

Hassas cilde sahibim. Bende kuruluk ve alerjik bir reaksiyon olmadı. 

Ürün yelpazesi ve çeşitliliği oldukça geniş. 

Akışkan ve kıvamlı bir yapıya sahip. Günlük kullanım için benim hoşuma gitti.

Le Petit Marseilliais duş jellerini tüm kozmetik mağazaları ve marketlerde bulabilirsiniz.


Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

2 yorum:

  1. Ben de bu markanın duş jellerini Gratis'in günlük indirimlerinden birinde çok uygun fiyata yakaladım ve aldım. Severek kullanıyoruz. Benim cildimde de ekstra kuruluğa yol açmadı, o nedenle gayet memnunum. Sen de güle güle kullan canım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok severek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil