4 Ağustos 2017 Cuma

DR. ONUR ÇUKURLUOĞLU İLE DUDAK DOLGUSU HAKKINDA / LİP FİLL

Merhabalar. Biliyorsunuz bir süre önce dudak dolgusu yaptırmıştım. Üzerinden 4 aydan fazla bir süre geçti:)
Dolgu duruyor mu vs derseniz "Evet duruyor":)))))

Dudak dolgusunu sevgili Dr. Onur Çukurluoğlu yaptı. Kendisinden çok memnun kaldığımı belirtmek isterim.Çünkü yüz şeklinize göre dolguyu yapıyor ve ayarlıyor. Ayrıca ben de yaptırdıktan sonra herhangi bir morarma ya da kızarma olayı olmadı. Yanlış anlaşılmasın morarma enjeksiyonun ucu damara denk gelirse veya cilt yapınıza göre olabiliyor. 



Kendisiyle dudak dolgusu ile ilgili mini bir söyleşi gerçekleştirmiştim.
aşağıdan izleyebilirsiniz:)

Ayrıca Onur Bey'in bilgilerini veriyorum.
http://www.onurcukurluoglu.com/

Abdi İpekçi Cd. Maltepe Apt. No:44 D:8 Nişantaşı/İstanbul
0533 127 15 15



Bu arada ilerleyen zamanlarda bir operasyon haberim gelebilir;)

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

7 yorum:

  1. çok doğal oldu çok da yakıştı sana

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış yüz hatlarınıza :)

    YanıtlaSil
  4. çok doğal olmuş takipteyim banada beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Doğal ve çok hoş duruyor.♥ Ben de Maddi manevi Herhangi bir sebepten dolayı imkanı olmayanlar için Lr Dudak Dolgunlastirici Krem tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. doğru yaptırabilme imkanı olamayanlar için kremde işe yarayabilir;)

      Sil