6 Haziran 2017 Salı

REVOX KALINTI GİDERİCİ ŞAMPUAN

Merhabalar. Bugün sizlere Revox' un yeni çıkarmış olduğu "Kalıntı Giderici Şampuanı"ndan bahsedeceğim.
REVOX KALINTI GİDERİCİ ŞAMPUAN

Bir çoğumuz saçlarımıza şekil vermek için köpük, jöle vs ürünler kullanmaktayız. Peki normal bir şampuan bu kalıntıları gerçekten temizliyor mu ya da biz temizlediğini mi sanıyoruz?

Revox kalıntı giderici şampuan; kullandığımız saç şekillendirici, maske, hatta saçlarda matlaşma, dökülme ve geç uzamalarına sebep olan silikon, yağlar, kimyasal kalıntıların saç ve saç derisine bırakmış olduğu materyalleri arındırmada yardımcı olur. 
REVOX ŞAMPUAN

Revox kalıntı giderici şampuanı haftada 1 kez kullanmanız yeterli olacaktır. Ben bir şampuanlamadan sonra bu ürünü kullanıyorum ve saçlarımın hava aldığını hissediyorum.


Şunu belirtmek istiyorum. Kullandıktan sonra saçlarım sert oldu demeyin. Çünkü şampuanın asıl görevi arındırmak. Sonrasında sıvı saç kremi kullanarak saçlarınızın yumuşamasını sağlayabilirsiniz.

Benim saçlarımda herhangi bir ağırlık ve sertleşme yapmadı. 
Köpürmesi ve verdiği hissi sevdim.
200 ml boyutta satışa sunulmuş.
Her saç tipi için uygun.
Kapak kısmı bastırmalı şekilde kullanılmakta ve şeffaf bir ambalaja sahip.
Şampuan sıvı formda değil biraz jölemsi yapıya sahip. 
kokusu oldukça hafif ve bence güzel bir kokusu var.
Fiyatı kendi sitelerinde 33 TL.
Revox ürünlerini kendi sitelerinden, Gratis ve Watsons mağazalarından satın alabilirsiniz.

İçeriği bu şekilde;
REVOX
Sevgiler... 


İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

7 yorum:

  1. Ben çok beğendim bu şampuanı ve kullanmaya başladığımdan beri saçlarımın daha hızlı uzadığını düşünüyorum. Güle güle kullan Çiğdem'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim. Benim de saçlarım çok yavaş uzardı biraz hızlandı uzaması:)

      Sil
  2. Bende birkaç kez kullandım ve yıkama sonrası sonuç hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım. yakında ikinci şişeye geçerim bende:)

      Sil