16 Kasım 2016 Çarşamba

BİODERMA HYDRABİO MİLKY CLEANSER TEMİZLEME SÜTÜ

Merhabalar. Bugün sizlere Bioderma ürünlerinden hassas ve nemsiz ciltler için üretilmiş olan Bioderma Hydrabio temizleme sütünden bahsetmek istiyorum.


Bayanlar olarak bir çok makyaj ürünlerini kullanmaktayız. Ayrıca gün içerisinde maruz kalınan hava kirliliği, stres ya da sıcaklık değişiklikleri, cilde zarar verebilir. Cilt nemini kaybeder, gerginlik ve rahatsızlık hissine neden olur ve parlaklığını yitirir.

Bu sebeple özellikle kendi cildim çok hassas ve yeterince de su tüketmediğim için cildim nemsiz kalabiliyor. 

Yüz makyajı genellikle yapıyorum ve akşam eve geldiğimde makyaj temizleyici olarak nemsiz ve hassas cildim için bir süredir durulama gerektirmeyen Bioderma hydrabio temizleme sütünü kullanıyorum. Üstelik kullandıktan sonra cildimin rahatladığını, nemlendirip tazelendiğini hissediyorum.

Fiyatı indirimli olarak 42 TL. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder