21 Ağustos 2016 Pazar

FARİNABELLA TUZLU MUFFİN

Merhabalar. Bu haftaki yazım yine tariflerden yana olacak. Çünkü son haftalarda mutfakla pek bir haşır neşirdim:) Yeni yeni tarifler yaptım ve ailecek yeni yeni lezzetleri tattık.


Şimdi sizlere çok sevdiğimiz bir hazır un karışımından bahsedeceğim. Bu sefer Farina Bella' dan tuzlu muffin. Biz tadını cidden çok seviyoruz. Tekirdağ' da pek bulamıyoruz ama İstanbul' dan temin edip oraya götürüyorum ve her daim elimizin altında son dakika misafirleri içinde stokluyoruz:)


Yapılışını hemen anlatayım.
1 su bardağı sıvıyağ, 
1 su bardağı su,
1 yumurta.

Bir kaba tüm malzemeler koyup önce karıştırdım. Sonra hazır un karışımını ekledim. Ben ayrıca içine kaşar rendesi de koydum. Tabi siz de istediğiniz malzemelerden koyabilirsiniz. Sucuk ve zeytinle de güzel oluyor çünkü:)
karışımı muffin kalıplarına boşaltıp önceden 175 dereceye ayarlanmış fırında 30 dk gibi bir sürede pişirin.


Afiyet olsun.

1 yorum: