4 Nisan 2016 Pazartesi

TABLODA.COM İLE DUVARLAR RENKLENİYOR

Her bayanın bir hobisi mutlaka vardır. Benim hobilerimden biri de de ev dekorasyonu. Bu aralar boş duvarlara takmış durumdayım. Duvarlarımı daha canlı ve renkli görmek istiyorum her zaman. Ev ne kadar renkli olursa benim enerjim de o kadar canlı oluyor. 

Sizleri tabloda.com sitesiyle tanıştırmak istiyorum. Sitede hem uygun fiyatlı hemde harika tablolar yer almakta. Hem evimiz renklensin hem de sevdiklerimize hediye edelim. 
Siteden online olarak istediğiniz kanvas tabloyu yada kendi çektiğiniz resimleri kanvas tabloya dönüştürerek 27.90TL den başlayan fiyatlarla özel ölçü seçeneğiyle satın alabilirsiniz. Ayrıca 50TL ve üzerine kargo bedava fırsatı var. 
Lavender Field Tablo

Tabloda.com sitesine girdiğimde hangisini seçeceğimi şaşırıyorum:) Aklımda 2-3 tane daha var:)

Bloggerlar Paylaşıyor ailesine çok teşekkür ederim.

1 yorum: