28 Ocak 2016 Perşembe

TONY&GUY DENİZ TUZU ETKİLİ ŞEKİLLENDİRİCİ SPREY


Merhabalar. Bugün sizlere Toni&Guy deniz tuzu etkili şekillendirici spreyinden bahsetmek istiyorum.

Saçlarım uzadı ve şekil vermekte güçlük çekiyordum. Hem şekle girmiyordu hem de kabarıyordu. Bu yüzden saç bakımına ayrı bir dikkat etmeye başladım.
Bu ürünü yazın başından beri kullanıyorum.

Ürünün açıklamasında " hafif bir tutuş ile saçlarınızı şekillendirirken, dolgunluk ve hacim verir. Her saç tipi için uygun olup, denizden henüz çıkmışçasına belirgin ve doğal bir görünüm yaratır."


Benim yorumlarıma gelecek olursak;

Islak ve kuru saçta uygulama yapılabiliyor. Ama ben hafif nemli saçta uygulama yapıyorum ve denildiği gibi doğal bir dalga yaratıyor. Saçlarım hafif dalgalı ve dalgalı görünüm cidden oluşuyor. O görüntüyü seviyorsanız bu ürün size göre.

Sprey şeklinde olması güzel.
Saçlarda gerçekten denizden çıkmış gibi deniz tuzunu hissedebiliyorsunuz. Tat olarak ta:) yanlışlıkla elimden tadını deneme gibi bir olayım oldu:)

Saçı çok ama çok az sertleştiriyor. Ayrıca saçta ağırlık gibi bir his oluşmuyor.

Bu üründen parlaklık beklemeyin, öyle bir görüntü oluşmuyor. Ki zaten öyle bir vaadi de yok.

Ürün deniz tuzu etkisinden midir bilemiyorum ama saçlarımı biraz kuruttu. Eğer kuru bir saça sahipseniz ilk önce deneyin derim.

Ürünün kokusunu ben çok seviyorum.

Ürünün içerisinde paraben bulunuyor.

ürün 200 ml. ve 75 ml'lik olmak üzere farklı boyutlarda ambalaja sahip.

Watsons ve Gratis'lerde Toni&Guy markasına ait ürünleri kolaylıkla satın alabilirsiniz.

Ürünü uyguladıktan sonraki görünüşü bu şekilde ve ben bu etkiyi seviyorum;)
Sevgiler....

3 yorum: