21 Eylül 2015 Pazartesi

YAZ AYLARINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER

Merhabalar. Son aylarda bloğumu boşladım ama o kadar yoğun çalışıyorum ki kendime zaman dahi ayıramıyorum. Bir de yaz mevsiminde insan evde durmak istemiyor:( Ama yazılarım birikti ve yavaş yavaş hepsini toparlıyorum ve bomba gibi geri dönüyorum. Bekleyin beni:))

Yaz aylarında doğruyu söylemek gerekirse görüldüğü gibi pek fazla bir şey bitiremedim. 

Tek tek bakalım neler bitmiş.

İxora Cherry Blossom Parfüm: Detaylı yazısını daha önce burada yazmıştım.

Rexona Deodorant: Özellikle yaz aylarının olmazsa olmazı. Bitmeden tekrar tekrar alınır:)

Bebak Acı Badem Temizleme Sütü: Tekrar tekrar ve tekrar alınır. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Raen Tonik: Güzel bir tonik, evde yedeğim var. Detaylı yazısı için tık tık...

Parmex Aseton: Fazla oje süren biri olmadığım için aseton uzun süre gidiyor bende:) Parmex asetonu seviyorum.


Aubrey Şampuan: Yazısını hazırlıyorum. Ama tekrar alacağımı sanmıyorum.

Lilibe Makyaj Temizleme Pamuğu: Rossman mağazalarında satılıyor. Güzel bir pamuktu, bitmeden yedeklendi.

Johnson Baby Islak Mendil: Görkem'le beraber kullandık:)




Garnier BB Cream: Garnier BB kremi seviyorum. Sanırım kışa doğru tekrar alacağım.

Signal White Now Diş Macunu: Çanta için ideal. Ama beyazlatıyor mu derseniz sanmıyorum. 


Bir daha ki ay görüşmek üzere. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder