19 Mayıs 2015 Salı

SON ZAMANLARDA ALDIKLARIM


Merhabalar. Bir süredir alışverişlerimde ihtiyacım olan ürünleri alıyorum. Bu sebeple alışverişlerimi instagramdan paylaşıyorum ama bloğuma hep bölük pörçük olarak koyuyorum:(

Bakalım son zamanlarda neler almışım...

Soldaki Oriflame siparişim "Love Potion" parfümü merak ediyordum. Aldım gitti:)

Sağdaki Avon siparişimden "So Fever" parfümü aldım.

Kalemler Avon'dan...
Supershock siyah, Glitter Diamond serisinden smokey diamond rengi ve Kaş kalemi...


Bunlar da Gratis alışverişimden...
Pastel' in Nude serisinden "Rose" rengine bayıldım. Diğer iki renk frenç için.

Bunlarda H&M ganimetleri...

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Güle güle kullan canım aldıklarını, bak sana diyordum blog açacağım diye çabuk tuttum sözümü değil mi? :) Görkemi kocaman öpüyorum!
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlım :-))

    YanıtlaSil
  3. Love Potion'ı ben çok merak ediyorum.
    Hep sipariş verecek oluyorum,çok ağır gelirse diye kokuyu bilmeden cesaret edemiyorum.
    Hypnotic Poison'a benziyor mu?

    YanıtlaSil