10 Nisan 2015 Cuma

GÖZ MAKYAJLARIM


Merhabalar. Ne zamandır yapmış olduğum makyaj fotoğraflarını koymuyordum. Daha doğrusu düzenleyip eklemeye fırsat bulamıyorum. 

Genellikle göz makyajlarını sade yapıyorum. Ama bazen renkli renkli yapmayı da ihmal etmiyorum. 

Alttaki makyajıma bayıldığımı söyleyebilirim. Mavi ile yapılan gölgelendirmeleri seviyorum. Burada da açıktan kokuya doğru geçiş yapmıştım.


Burada gri far uygulayıp Bej ve siyahla gölgelendirme yapmıştım.


Burada Comfort Zone palet ile yaptığım bir makyaj. Açık yeşil ve koyu yeşil ile gölgelendirme yapmıştım.
Bu da Comfort Zone paletin en alt sağda ki rengi ile yaptım. Çok değişik bir rengi var gerçektende.

Burada da lineri pek belli olmuyor ama beyaz, açık gri, gri, koyu gri ve siyahla geçiş yaparak uyguladım. Sarı, yeşil ve mavi renk ile de deneyeceğim:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder