4 Ocak 2015 Pazar

2014 YILININ SON BİTEN ÜRÜNLERİ #23



Merhabalar. 2014 Aralık ayının bitenler yazısını yazamamıştım. Son ay şaşırtıcı derecede 2-3 ürün haricinde hiç birşey bitiremedim:(

Aşağıdaki ürünlerden sadece Pantene saç kremini bitirdim. Diğerleri Tekirdağ' da kullanmak üzere oraya götürdüm.

Aşağıdaki ürünlerden de Essence stick kapatıcı bitti ve burda olmayan birkaç ıslak mendil. Diğer ürünler de Tekirdağ' a gitti.

Niye oraya gitti derseniz her hafta Tekirdağ' a gidiyorum ve makyaj malzemesi yanımda taşımak istemiyorum. Ya yolda kırılıyorlar ya da parçalanıyorlar. Bu sebeple oraya götürdüm. 

Ocak ayında biraz daha ürün bitmesi dileğiyle. Sevgiler....


2 yorum:

  1. Makyaj malzemesi kolay kolay bitmiyor, sevdigimiz ürünler icin iyi birsey ama sevmediklerimiz de deli ediyorlar iste ;D Aklima getirdin, bende bir bitenler post u hazirlayim bir kac bitenler olmustu :)

    YanıtlaSil
  2. Cnm ben bu aralar hicbirsey bitirebilirsiniz doğru düzgün bitirdim yeni birseyler alacagim:)) sırf elimde çok ürün var diye gratis indirimine bile gitmedim

    YanıtlaSil