4 Aralık 2014 Perşembe

MAYBELLİNE UP IN SMOKE MAKYAJ PALETİ


Merhabalar. Sevgili Ebru'mun düzenlemiş olduğu Hayatı Makyajla İle Sonbahara Merhaba Eventi' nde Kliksa.com tarafından bizlere "Maybelline Up In Smoke" palet hediye edildi. 

Palete detaylı olarak bakalım. 

Ambalajı ve dış görünüşü insanı cezbediyor. 
kutunun arka kısmında ürünün nasıl ve nereye uygulanacağı belirtilmiş.


Veee paletin içi bu şekilde. Çantada taşımak için de kullanışlı ve çoğu ürünü içinde barındırıyor. Ayrıca kapak kısmı komple ayna olarak tasarlanmış

İçerisinde 4 far, aydınlatıcı, allık, siyah göz kalemi ve gloss bulunuyor. Sünger ve aplikatörler dahil:) 

Benim özellikle göz kalemi favorim oldu. O nasıl bir kalemdir kesinlikle akmıyor, bulaşmıyor ve alerji yapmadı. Ayrıca tek seferde rengini veriyor. Keşke ayrı olarak satılsa...

Lip gloss parlatıcı nude renginde. Gloss bana göre eh işte. Normalde dudaklarım biraz koyu olduğu için parlatıcı işlevi gördü ve yapış yapış bir yapısı yok.

Allığı beğendiğimi söyleyemem. Rengini zor veriyor, pigmenti zayıf. Beyaz tenli kişilerde rengini verir gibi düşünüyorum. Ama smoke makyajlarda amaç gözü ön plana çıkarmak olduğu için smoke makyajda buna bakmıyorum.

Alt kısımda aydınlatıcı pudra bulunuyor. İçinde iri iri simler yok. Bunu beğendim.


Farların pigmentasyonları fena değil. Ben altına far bazı uyguladım, o şekilde yoğun renk elde ettim. Makyajımı yaptıktan sonra akşam eve gittiğimde çizgilenme ve birikme yaptığını gördüm. Diğer farlarımın bazılarında da oluyordu ama bu farlarda biraz daha fazla.

Far bazıyla elde edilmiş farların görüntüsü bu şekilde.

Genel olarak paletin performansını orta seviyede buldum. Buğulu bir göz makyajı elde ediyorsunuz. Amaçta zaten buğulu gözler.

Tekrar alır mısın derseniz almam. Ama o göz kalemi muhteşem birşey.

Hediye geldiği için fiyat konusunda birşey diyemeyeceğim. 

Maybelline Up In Smoke paletle yapmış olduğum göz makyajım.

Bu paleti hediye ettikleri için ilk Ebru' ma, sonra da Kliksa.com' a çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

1 yorum: