26 Ağustos 2014 Salı

ÜRÜN İNCELEMESİ: SELİN PEMBE GREYFURT&NAR ÖZLÜ DUŞ JELİ, VÜCUT PARFÜMÜ VE VÜCUT LOSYONU


Merhabalar. Sizlere bugün sevgili Yasemin' in düzenlemiş olduğu Kadınlar Günü Etkinliği' nde sponsorumuz olan Eczacıbaşı' na ait Selin markasının çıkarmış olduğu Nar&Greyfurt Özlü Duş Jeli,  Gümüş Işıltılı Vücut Spreyi ve Vücut Losyonundan oluşan setinden bahsetmek istiyorum.



Selin markası bilindiği gibi dermatolojik olarak test edilmiş olup,  paraben içermez. Hassas ciltlere ve özellikle çocukların kullanımına uygundur. Doğa dostu formülü ile gönüllerimizi fethetmekte.

Selin markasının Ada Limonu, Bergamot&Yasemin, Yeşil Limon&Manolya, Satsuma&Nane ve Pembe Greyfurt &Nar olmak üzere 5 çeşit set çıkardı. Ben Pembe Greyfurt&Nar serisinden bahsetmek istiyorum. 

İlk önce duş jelinden başlayalım: 
Gün içinde yenilenmeye ve stresten arınmaya ihtiyaç duyarız. Pembe Greyfurt’un kışkırtıcı kokusu ve Nar’ın gizemli kokusu gün içinde, ihtiyaç duyduğun her an cildini tazeler ve yeni başlangıçlara hazırlar.

İçeriğindeki küçücük parçacıklar sayesinde duşta peeling etkisi yapıp vücuttaki ölü hücrelerden arınıp cildi tazeler ve yeniler. 

Kokusu çok güzel ve duşta sizi harika hissettiriyor.

Paraben içermemesi ve hassas ciltlere uygun olması benim için + bir özellik.

Gümüş Işıltılı Vücut Losyonu; 

Yoğun nemlendirici formülü sayesinde cildi yumuşacık yapıyor. Kıvamı çok akışkan değil ve cilt tarafından hemen emiliyor. 
Kokusu duş jeli ile tam olarak aynı değil ama güzel kokuyor. Üstelikte kokusu kalıcı. 

Gümüş Işıltılı Vücut Spreyi;

Enfes kokusu ve içeriğindeki minik minik simleri ile güzel bir görüntü oluşturuyor. Özellikle belirtmek istiyorum ki bronz tende bir harika duruyor. 
İçeriğindeki sim büyük değil ve gece dışarıda kullanmak için çok güzel.

Duruşu bu şekilde:





Sevgili Yasemin' e ve Eczacıbaşı' na bu güzel ürünle bizi tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder