20 Eylül 2013 Cuma

OTACI ARGAN ŞAMPUAN - KURU VE YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN


Herkese merhaba. Bugün sizlere severek kullandığım bir şampuandan bahsetmek istiyorum.
Daha önce ürün Otacı tarafından gönderilmişti. Bitince bende ikinci şişemi aldım ve o da bitmek üzere:))
Benim saşlarım 7-8 senedir röfleli ve çok ince telli. Böyle olunca yıpranmaya ve kırılmaya çok müsait oluyor ama röfleden de vazgeçemiyorum. Şuan gebeliğimin 23. haftasındayım ve hala saçlarımı boyatmadım ama Ekim ayında kuaföre gideceğim. Daha sonraki gidişim doğuma 2 hafta kala falan olur gibi geliyor:)))




Üründen bahsedecek olursak;
- Ürün 250 ml. ve kapağı sayesinde yeterli miktarda ürün geliyor. Bana uzun süre dayandı diyebilirim.
- Şık bir ambalajı var. Plastiği biraz sert ama ürün kolaylıkla geliyor.
- Kokusu hafif ve hoş kokuyor. Ayrıca renk olarakta şeffaf.
- Köpürmesi yeterli. Ben köpürttükten sonra içindeki argan yağı emilmesi için  2-3 dakika saçımda bekletiyorum.
- Ürün kremsiz. Bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri saç kremi kullanmıyorum. Önceden saç kremi kullanmadan saçımı kolaylıkta tarayamazdım ama artık saçlarım kolay taranıyor. Arada sıvı saç kremi kullanır oldum.
- Saçlarım artık daha parlak ve ipek gibi yumuşacık oldu. Ayrıca kepek sorunuyla da karşılaşmadım.
- Dökülmeyi önlüyor mu derseniz şu an benim söylemem yanlış olur. Çünkü hamilelikten kaynaklı saç dökülmelerim var. O yüzden sağlıklı bir şey söyleyemeyeceğim.
- Eksi yönü hiç yok mu derseniz valla ben bulamadım.
- İçerik olarak ta SLS, paraben vs. içermediğinden dolayı da benim favorim.
- Fiyat olarak mağazaya göre değişebiliyor ama 18-20 TL arası bir fiyatı var.
Ürün elimde de görüldüğü gibi şeffaf.
Bakalım bu ürün konusunda Otacı neler demiş:
Bileşiminde güzelliğin sırrı olarak bilirnnen Argan Yağı içerir. Argan yağı organik sertifikalıdır. Vitamin E,F,C,A,Omega 9, Esansiyel yağ asitleri, naturel organik squalene, stroller ve antioksidan maddelerce zengin olan argan saç ve cilt bakımında yüzyıllardır kullanılmaktadır.

Bileşimindeki Provitamin B5 (Panthenol) saçların güçlenmesine, parlak ve sağlıklı görünüm kazanmasına, yıpranmış saç tellerinin onarılmasına yardımcı olur. Organik Argan Yağı, saçı besler, saçın gücünü ve parlaklığını artırır.

Kökten uca kadar sağlıklı bir göeünüm alan saçlar, ipeksi bir yumuşaklık kazanır. Yıpranmış, cansızlaşmış, kırılmış, elastikiyetini kaybetmiş, boya veya diğer kimyasal ve ısıl işlemlerden zarar görmüş kuru ve normal saçların bakımı için idealdir. Zor taranan saçlarda şampuanlama sonrasında Otacı Argan Saç Bakım Maskesi ile saçın bakımının tamamlanması tavsiye edilir.

Dermotolojik olarak test edilmiştir.
Kremsizdir.
PH değeri cilt ile uyumludur.
SLES, SLS, Sülfat, esans alerjeni içermez.
Paraben, formaldehit gibi zararlı koruyucu maddeler içermez.
Boyar madde içermez.
Silikon içermez.
Sedef, opaklaştırıcı gibi katkı maddeleri içermez.
Hayvansal kökenli maddeler içermez, hayvanlar üzerinde test edilmeden geliştirilmiştir.
Sonuç olarak ben bu şampuanı sevdim ve kuru-yıpranmış saçlarınız varsa tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. ne zamandır sls,paraben içermeyen ama ayrıca güzel kokan, köpüren bi şampuan arayışındaydım, bu çok iyi oldu. deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene tatlim :) ben cok memnun kaldım sende kalırsın

      Sil