20 Mayıs 2013 Pazartesi

LOREAL COLOR RICHE FAR - P09 FEERIC BLACK


Herkese merhabalar. Bugün sizlere Gratis'ten anneler günü indiriminden almış olduğum Loreal Paris markasına ait olan Color Riche serisindeki Feeric Black rengini göstermek istiyorum. 


Loreal' in bu farını stantta görmesem haberim olmayacaktı. Diğer renklerini yazmak istedim ama internet adresinde anlayamadım ama bu ürün yok.
 Benim aldığım renk P09 Feeric Black. 
Ayrıca ambalajının altında renkleri numaralandırıp nereye sürülmesi gerektiğini yazıyor.


Farın kalıcılığı çok iyi. Ayrıca pigmentli bir yapıya sahip ve rengini hemen veriyor. Topaklanma birikme yapmıyor. Sabah sürünce akşama kadar dayanıyor. 

Bu far gece makyajı için ideal bir far. Yalnız ben gündüzde koyu renkler kullandığım için severek kullanıyorum. 

Üstteki iki far simli bir yapıya sahip. Alttaki kahverengi çok çok az sedefli hatta mat bile denebilir. Siyah far mat bir yapıya sahip. 


Bu farın rengini göstermek için bol bol resmini çektim:)
Soldaki parmaklanmış hali:) sağda da tek kat sürüldü.


Alltaki resimde de tek kat uygulanmış hali var.

Burada ise farı ıslatarak uyguladım. Burada rengini daha belli ediyor. En üstteki renge bayıldım. çok güzel bir renk. 


Bu farı indirimle 20 TL gibi bir fiyata almıştım. Normal fiyatı 40 TL civarı. İndirimde kahve tonlarında olan farı da alabilirim. O da aklımda kaldı. 

Almak isterseniz eğer tavsiye ederim. 

Sevgiler....

7 yorum:

  1. Farmasinin de böyle bi farı vardı. Şimdi sanırım yok artık ondan. İyi oldu bu farı tanıdığım artık bundan alırım. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım. farmasi nin farını da ben erak ettim:))

      Sil
  2. Renkler tam gece makyajına uygun bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. bende bu farların morlu turunculu olanını beğeniyorum,ama indirime denk gelemedim:( güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) morlu turuncu olan farın renkleri de çok güzel

      Sil
  4. Palet çok güzelmiş *.* Yazdığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil