17 Şubat 2013 Pazar

FLORMAR TEKLİ FAR (MOR VE PEMBE)


Merhabalar. Sizlere bugün Flormar' a ait iki farını tanıtmak istedim. Flormar' ın tekli farlarına bayılıyorum. Daha önce burada lacivert farını tanıtmıştım. O yüzden farlarla ilgili yorumumu tekrar anlatmıyorum. Sürümü, kalıcılığı ve pigmentleri müthiş.

 
Renkleri 11 numara pembe ve 8 numarası ile mor.
 
 
Aşağıdaki resimde mor farın kuru(soldaki) ve ıslak(sağdaki) uygulanmış hali.
 
Burda da pembenin kuru(soldaki) ve ıslak(sağdaki) uygulanmış hali
 
Aslında mor ile pembe birbirine yakın renkler olarak gözüküyor ama değil. Ben normalde tam mor rengini kendime yakıştıramıyorum:) O yüzden siyaha yakın mor rengi tercih ettim.
 
Sonuç olarak Flormarın farlarını tevsiye ederim.
 
 

8 yorum:

  1. Mor olan bende uzun süredir var,hatta ilk aldığım Flormar tekli fardı sanırım ve de favorim :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. morun rengini bende çok beğeniyorum güzel bir renk:))

      Sil
  2. Renkleri çok güzelmiş.Bloğunu izlemeye aldım canım.Bende İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Benim bloğumu da izlersen mutlu olurum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. http://demodeyiz.blogspot.com/ Banada misafir olman dileğiyle.

    YanıtlaSil