18 Mayıs 2014 Pazar

SON ZAMANLARDA BİTEN ÜRÜNLER #16


Merhabalar. Bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Genellikle biten ürünleri aylık olarak koyuyorum ama taşınma, bilgisayar, internet sıkıntısı derken ancak ekleyebiliyorum. 

Aslında biten ürünüm daha çok ama taşınma sırasında yarım yada bitmek üzere olanlar eski evde kaldı. Geri kalanlarda annem tarafından atılmış:)

Bunlar atılmadan resim çekmek için kurtardıklarım:))

Head&shoulders şampuan: Saç dökülmelerine karşı kadınlar için üretilmiş olan bir seri. Güzeldi, tekrar alırım.

Rapunzel kömür özlü saç bakım kremi: Numune olarak 3. şişeyi bitirdim ve elimdeki Rapunzellerim bitti. Detaylı yazısı burada.

Dalan Dolive el kremleri: Zeytinyağlı kremleri hem nemlendirme hem de kokusundan dolayı çok seviyorum. Elimdeki kremler bitince tekrar alabilirim.

Gratis Demeter Sex on The Beach parfüm: Veee bir parfüm daha bitti. Tekrar alır mıyım bilmiyorum.

Avon argan yağlı saç serumu: Sevdim bu ürünü yahuu tekrar alırım:)

Colgate mini boy diş macunları

Selin çanta boy kolonya


Evett bir bitenler yazısı daha bitti gelecek ay bakalım neler bitmiş olacak.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder