31 Mart 2014 Pazartesi

MART AYI BİTEN ÜRÜNLER #15

Merhabalar. Mart ayı biten ve çöpe giden ürünler ile karşınızdayım. Biten ürünlere bakmayı çok seviyorum. Özellikle atarken yenilere yer açıldığı için ayrı bir mutlu oluyorum yahuuu:))

Bakalım topluca olarak neler bitmiş neler çöpe gitmiş...

Aşağıdakiler parfüm ve kozmetik grubu...

Avon Outspoken By Fergie ve Only imagine EDP parfüm: By Fergie parfüm çiçeksi-meyveli bir kokuya sahip, tekrar alırım. Only İmagine yine meyveli-çiçeksi bir kokuya sahip ama bu parfüm bana pek hitap etmedi ne yazık ki ama gösterişli şişesi süperrr.

Smell Good parfüm: Açık bir parfümdü, Burbery Weekend kokusuydu ama tekrar almam.

Neutrogena SPF 15 yüz kremi: kıyıda köşede unutulmuş, çöpü boyladı.

Oriflame ruj: Eski seriydi ama rengi süperdi, hatta dibine kadar kazıdım:))

Ruj dışındaki kozmetik grubu: Yine kıyıda köşede kalmış ürünler, çöpü boyladılar.

Diş macunlarının yerine yenileri alındı bile:)

Avon Saç spreyi: Eski seriydi ve bitti. 

Watsons duş jeli: Kavunlu olan seridendi. Stoklarımda duş jelleri olduğu için bir süre almam.

Bakalım bir sonraki ay neler bitecek:)))


5 yorum:

  1. watsons duş jelini bende kullandım geçen ay bitti çok şükür güzeldi kokusunu bende çok beğendim ama bir türlü bitmek bilmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm cok bereketli kokusuda güzel; )

      Sil
  2. Benim de Neutrogena kremim bitti bu ay =D =)


    www.missysworld.com
    facebook.com/Missysworld.blogspot
    Instagram: Missys_World

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem bitirmekte zor gelsin yeniler tatlım :)

      Sil
  3. Ben de Outspoken ve Only Imagine hakkında ben de aynı düşüncelere sahibim canım :) Only imagine şişeşi güzel ancak onunla yıldızımı barışmadı bir türlü :))

    YanıtlaSil