10 Mart 2014 Pazartesi

EN SON NELER ALMIŞIM ACABA?? (AVON, ORİFLAME)

Merhabalar. Yaklaşık bir aydır Tekirdağ' da annemlerde kalıyordum. Bu sebeple de kendime kozmetik konusunda ürün almıyordum ama kendimi biraz da olsa ödüllendirmek istedim. 
Kardeşim iş yerinden Avon ve Oriflame kataloğu getirmişti. Bende merak ettiğim bir kaç ürün siparişimi verdim.

Avon' dan Viva By Fergie parfüm aldım. İndirimli olarak fiyatı 37 TL gibi bir rakama aldım.

Oriflame' den I Love You sabun, Milk&Honey temizleme sütü ve Very Me renkli kapatıcı aldım. toplamda da 25 TL civarı tuttu.

Rexona roll-on bayılıyorum bu serisine, ihtiyaçtan alındı ve tekrar tekrar alırım. Fiyatı da 6,5 TL. 

5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan :) renkli nemlendirici güzel ama malesef çok pembe gelmişti bana umarim begenirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm. renkli nemlendiricinin inşallah rengi bana uyar

      Sil
  2. Bende Rexona'nın bu roll-on'undan vazgeçemiyorum. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım. rexona nın bu serisi gerçekten çok güzel. hatta kardeşim bile aldı:))

      Sil
  3. gulegule kullan canım cok guzel seyler almıssın:)
    mimledim seni bu arada sevgiler

    YanıtlaSil