3 Mart 2014 Pazartesi

EN SON ALINANLAR (WATSON'S, FLORMAR VE FACEDERMO.COM)


Herkese merhaba. Bebeğim olduğundan beri genellikle bebek ürünlerine dair ya da bitmiş olan ürünlerini almak için alışveriş yapıyorum. Ama arada da kendimi de ödüllendiriyorum tabiki:)

Aşağıdaki ürünleri Watsons' dan almıştım.
 Islak mendilleri iyi ki stok yapmışım:)
Uni Yenidoğan şampuanını içinde paraben, sls, sles, alkol ve parfüm olmadığımdan dolayı aldım.
Colgate diş macunu da stoğum azaldığı için alındı.

Bu ojeleri Thop Shop mağazasından 1,5-2 TL gibi bir rakama almıştım.

Aşağıdaki alışverişimi Facedermo sitesinden yaptım. 
Aptamil ile Lactamil çok uygun fiyatlıydı. Aptamil 38 TL, Lactamil ise 9 TL (4 kutu aldım) civarı.
Sudocrem 125 gr. 12 TL civarı (resmini çekmeyi unutmuşum)
Burt's Bees Lipbalmlar 8 TL civarı, toplamda da 103 TL tuttu.


Sevgiler...

3 yorum:

  1. Güle güle kullanın canım bebişinle. :)
    Öperim onu çok :)

    YanıtlaSil
  2. aa senin bebişin mi vaar =) amanııııın ye öp kokla annesi onu benim yerime ^^ benim cadı 3.5 yaşına geldi artık bebek gibi kokmuyor =)

    YanıtlaSil