18 Şubat 2014 Salı

OĞLUŞUMA VE KENDİME ÖRDÜKLERİM İLE BÜCÜRÜK ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba. Doğum iznine ayrıldıktan sonra evde can sıkıntısından birşeyler örmek istedim ve ortaya bu ürünler çıktı:)

Aşağıdaki hırkayı da Görkem' ime yaptım bir haftada bitirdim. Küçük yaptım ancak bu sene giyebilir. Bilerek küçük yaptım çünkü bütün hırkaları büyük ancak seneye giyebilir. Hırkaya bayıldım ama. Nasıl olmuş sizce:)



Aşağıdaki bere ve boyunluk kendime:) Berenin ponponunu yaptım ve şuan kullanıyorum ama boyunluğa çıt çıt ile düğme alacaktım ama bir türlü fırsat bulamadım:(

Aşağıdaki şirin giysileri de Bücürük mağazasının indiriminden almıştım. Hepsi 20 TL tuttu.

Ördüklerimden bitenler şuan bunlar ama bebekten artık pek fırsat bulamıyorum. 

Sevgiler....

3 yorum:

  1. Ne kadar marifetlisin!

    Ben bir ilmek bile atamam:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş..
    oğlun da aynı sen olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. maşallah ne güzel şeyler yapmışsın bende bir tane ördüm ama yardım alarak ancak oldu ellerine sağlık güle güle giyinin oğluşla :)

    YanıtlaSil