24 Şubat 2014 Pazartesi

ARALIK, OCAK VE ŞUBAT AYINDA BİTEN ÜRÜNLER #14


Merhabalar. Aralık ayından beri bitirdiğim ürünleri ne yazık ki bebeğimden dolayı yazısını hazırlayamamıştım. O yüzden bu yazı üç aylık biten ürünler yazısı olacak:) Şubat ayının bitmesine bir kaç gün kaldığı için erkenden biten ürünlerini göstermek istedim.

Aralık ayının ortasından itibaren sancılarımın artmasıyla pek fazla makyaj yapamadım taa ki geçen haftaya kadar. Bebek bakımı gerçekten zor ve annelerin kıymeti daha da artıyor:))

Neyse gelelim bitirdiğim ürünlere:

Ayrı ayrı inceleyecek olursak:

Parmex aseton: Severek kullanıyorum, yenisi çoktaaan alındı.
Eyüp Sabri Tuncer sprey kolonya: Yenisini aldım bile:)
Down Under Argan saş bakım şampuanı: Bu şampuanı çok beğendim. Kesin alınacak, listeme ekledim.
Thalgo Marine duş jeli: Yazısı burada 
Oriflame ruj: Çok eski bir seriydi. Aynada not yazmak için kullandım:))
Revlon Double Twist rimel: Normal günlük kullanıma uygun bir rimeldi.
Dalan Dolive el kremi: Çantamda bulunuyordu, severek kullandım. Yenisi alındı.
Jagler parfüm: Eşim bu parfümü severek kullanıyor, yenisi alındı.



Watsons Beauty tüy dökücü krem: Kenarda unutulup kalmış, kullanılmadan atıldı. 
Cyrene şampuan: Yazısı burada. Yenisi açıldı.
Dove saç dökülmesine karşı şampuan: Genellikle eşim kullandı. 
Petal Fresh Organics şampuan: Kokusu olsun, yapısı olsun pek sevemedim. 
Thera med diş macunu: Güzel bir üründü. İndirimde denk gelirsem alırım.

Ayrıca Görkem' inde sayesinde bol miktarda ıslak havlu tüketildi:)))

Aşağıdakilerde numune ürünlerim:

Bakalım mart ayında hangi ürünler bitecek.....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder