19 Aralık 2013 Perşembe

MEVCUT PARFÜMLERİM


Merhabalar. Bolca parfüm sıkan birisi olarak her ay neredeyse bir parfüm bitiyorum. O yüzen de 2-3 parfüm haricinde diğerlerini uygun fiyatlı bulursam ya da indirimde denk gelirsem almamazlık yapmıyorum:))

 Evet şimdi son zamanlarda kullanmakta olduğum parfümlerime bakalım.



Lancome Hypnose: Bu parfümü senelerdir kullanıyorum. Ara ara sıkılmış oluyorum ama bir müddet sonra tekrar alıyorum. Yazın ağır kaçıyor ama kış mevsiminde güzel gidiyor doğrusu. İçeriğinde vanilya ve değişik çiçeklerden harmanlaşmış oryantal-odunsu bir koku:)

Givenchy Absolutely İrresistible: Bu parfümle nedenini bilmiyorum ama geç tanıştım. Kışlık bir koku ve severek kullanıyorum. Parfüm ilk sıkıldığında meyve ve çiçeksi birazda baharatımsı bir koku. Çok kötü tarif ettim ama hepsini duyuyorsunuz:))

Caldion Night: #syafroditeventi sponsorlarımızdan Hunca Life' ın hediyesi:)) Çiçek ve meyve kokularından oluşuyor.  

Yves Rocher Evindence: Hayatımın parfümü:) Görünümü değişti ama şimdiki haliyle koku olarak fark ver mı bilemiyorum.

İxora parfüm: #syafroditeventi sponsorumuz İxora Parfüm' ün hediyesi.
Buram buram hindistan cevizi kokuyor:))

Cecile Princess parfüm: Temiz ve hafif bir çiçek kokusu. Bu parfümü sevdim:))

6 yorum:

  1. Ahh Evidence'ı bende cok begendim ama benim asıl begendigim Intense olanıydı.Bu parfum hala duruyor bir de buna ek olaran Intense versiyonu cıktı. Şişesi degişmedi yanı hala aynı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Intense yi hic kokusunu bilmiyorum bakmam lazım; )

      Sil
  2. evidence'i ve ıxora hindistan cevizini merak ettim :) Parfümlerde çiçeksi, meyvemsi ve sabun-pudra kokularını beğeniyorum ama işin içine baharat girdiği zaman ağır geliyor. Bu arada bende mimin var canım eğer yapmak istersen beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evidence yi seveceksin tatlım o zaman. Bende baharat seviyorum ama esim sevmiyor:((

      Sil