13 Aralık 2013 Cuma

KASIM AYINDA BİTEN ÜRÜNLER #13


Herkese merhaba. Kasım ayında bitirdiğim ve verdiğim ürünler ile karşınızdayım. 
 
İlk başta toplu olarak göstereyim.


 
Vaseline vücut losyonu: Güzel bir üründü. yalnız kuru ciltlere yeterli gelmeyebilir. Başka ürünler denemeyi sevdiğim için tekrar almam.  
 
Komili sıvı sabun: Komili markasının sıvı sabunlarını seviyorum. Zeytinyağlı sabunların kokusuna ise bayılıyorum. Yeniden alır mıyım 4 litrelik büyük boy aldım o yüzden bir süre sıvı sabun almam.
 
Otacı argan şampuan: Yazısı burada.
 
Watsons Pure Beauty narlı göz kremi: Yazısı burada.
 
Oriflame vücut kremi: Hangi serisi hatırlamıyorum. dibindeydi zaten bitti gitti.
 
Olay Active Hydrating nemlendirici: Bu kremkıyıda köşede kalmış. Bu seeple çöpü boyladı.
 
Oriflame Elvie parfüm: Hafif ve güzel bir kokuydu. Denk gelirse tekrar alırım.
 
Essence Stay All Day mor krem far: Pembe olanı project pan' daydı ama mor olan bitti:)) Yazısı burada.

 
Colgate Total diş macunu
Vi-vet ağda bantı
Islak mendiller
Avon fırça
Otacı argan şampuan numunesi


Aşağıdaki ürünler kardeşim için ayrıldı. Aslında sadece beyaz far istiyordu ama yanına başka ürünlerde ekledim:))

Kasım ayı bitenlerim bu kadar:)))) Sevgiler....

6 yorum:

  1. Elvie çok temiz bir koku.Sen yazınca özlediğimi hissettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bazi parfümlerde bende de aynısı oluyor:))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Inanir mısın bunlar gözüme az gelmişti biten ürünlere bayiliyorum:))

      Sil
  3. Benimde şampuanım bitmiştim, Otacı Argan yağlı şampuan yazını okudum hemen alıyorum. Daha nice ürünler bitirmen dileğimle:)

    YanıtlaSil