2 Aralık 2013 Pazartesi

HAFTASONU MAKYAJIM


Merhabalar. Herkese güzel bir hafta diliyorum. Cumartesi günü son bebek alışverişi için Eminönü' ne gittik ve ayaklarımıza karasular indi diyebilirim ama çok şükür artık herşeyimizi aldık. Hastane çantamızı bile hazırladık:)) 
 Artık 40 günümüz kaldı. Oğluşum annesine çekmesin diyorum çünkü ben 7,5 aylık doğmuşum o yüzden bu korkumu atlatamadım.
 
Pazar günü de görümcemle birlikte sevdiğim bir ablama kahvaltı davetliydik. Oraya giderken makyajımı da yapayım dedim:))
 
İlk neler kullandığıma bakalım:)

Makyajımı da bu şekilde yaptım. Basit ve kolay bir makyaj. Zamanım kısıtlı olduğunda genellikle bu tarz makyaj yapıyorum.
 

 
Sevgiler....

8 yorum:

  1. ne kadar az kalmış tatlım makyajımızdanda taviz vermemişiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı walla canım ya:)) makyajsiz kendimi düşünemiyorum:)))

      Sil
  2. oyyy maşallah bişey kalmamış doğuma benimde son üç ayım sağlıkla doğsunlar canım makyajda geyet güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirlisiyla bi dogsalar ama goz acip kapatana kadar baksana 8, 5 ay olmuş bile:))) seninde az kalmış tatlım :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, özellikle kazağınla uyumlu renklerde oluşu hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onceden daha renkli yapardım makyajimi gorsen:)))

      Sil
  4. Saglikli bir dogum diliyorum :) makyaj cok hos olmus :)

    YanıtlaSil