15 Aralık 2013 Pazar

GÜNÜN OJESİ - SEPHORA L25

 
Merhabalar. Sizlere blog çekilişinde kazanmış olduğum Sephora L25 ojemi göstermek istiyorum.
 
Bu benim ilk Sephora ojem. Çünkü çok oje sürmüyorum. O yüzden de hiç standından bakmadım.
 
Ojenin fırçası geniş olduğu için çabuk ve kolay sürülüyor.
 
Herhangi bir çizgilenme, soyulma vs. yapmadı.
 
Mat değil, yarı parlak bir duruşu var.
 
Kuruma hızı iyi.
 
Oje 5 ml'lik ve ben haricinde kullananlar için çabuk biter. Niye ben haricinde dedim çünkü benim el ve tırnaklarım küçük:)
 
Bu ojeye bayıldım ama bence sadece bu renkte mi bu sorun var bitmiyorum ama çıkartırken tırnaklarımda kırpkırmızı tabaka kaldı.
 
Fiyat olarak hediye olduğu için birşey diyemeyeceğim ama indirimde denk gelirsem birkaç rengini daha denemek istiyorum.
 
Tırnaklarımdaki duruşu bu şekilde:

Sevgiler...

2 yorum:

  1. sephora nın ojelerini bende merak ediyorum indirim zamanları çok uygun fiyata flakey oje almak mümkün oluyormuş umarım bir sonraki indirime bende yetişebilirim :))) bu kırmızı ton da çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canım indirimde diğer renklerinede bakıp almak istiyorum:))

      Sil