26 Kasım 2013 Salı

GÜNÜN OJESİ PASTEL' DEN

Merhabalar. Bu yazımı cep telefonundan yazıyorum. 
#syafroditeventi sponsorlarımızdan Pastel tarafından hediye edilen paketten çıkan bu ojeye tek kelime ile ba-yıl-dım:)))

Ne zamandır oje sürmüyordum açılışı Pastel ile yaptım. 2013 New Fall Colors serisinden numarası 49. Bu rengi çok sevdim tek kat sürülmesine göre rengini çok iyi verdi. Bence deneyin kızlar. Tırnaklarda çok güzel duruyor:)))


Bu ojeyi çok sevdim. Ne soyulma oldu ne de çıkartırken tırnaklarda leke kalma. Ayrıca hızlı kuruması da cabası.  


Teşekkürler Pastel.....

8 yorum:

  1. Bundan bende de var :) Renge bayıldım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi:)) rengini bende çok sevdim

      Sil
  2. pastelin yeni çıkardığı bu ojeler mat mı yoksa bana mı öyle geldi

    YanıtlaSil
  3. bende bu gün pastel 56 numara,mercan alt tonlu kirmizi ojemi sürdüm.pastelin renk çesitlerini cok seviyorum.seninki de çook guzel renk.ah bide kalici olsa.2 saat oldu lakin soyulmaya basladi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 56 numara bende de var:)) ben sabah sürdüm herhangi bir soyulma olmuyor bende ama yarina be olur bisey diyemem yalnız bu seri daha dayanıklı geldi bana

      Sil
  4. Aslında hamile bayanların bu kadar kozmetikle iç içe olması tehlikeli ah makyaj tutku işte vazgeçemiyor insan.Sağlıkla doğsun işallah,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda oje pek kullanmıyorum ama makyajsız yapamıyorum:))) amin inşallahccanım :)

      Sil