29 Kasım 2013 Cuma

GÜNÜN OJESİ - CHİNA GLAZE VE PASTEL

Merhabalar. Bu hafta benim oje haftam:)) Bugünkü rengimiz ise Pastel 49 numaranın üzerine China Glaze' den 1082 Champagne Rubbles. 


Aslında China Glaze' yi tek sürmek istiyordum ama altına mor sürersem nasıl olur acaba diye merak ettim:)) ve çıkan sonucu beğendim. Kırmızı renkle de denemeyi düşünüyorum. Bakalım nasıl olacak.


Resimleri bilerek fazla çektim. Çünkü ışığın gelişine göre rengini göstermek istedim.



Veeee tırnaklarımda kullandığım ikilimiz:)) 
(karnımı görmezden geliniz pleaseeee)


China Glaze benim marka olarak bu ilk rengim oluyor. Blogger buluşmasında Tanaçan Kozmetik tarafından hediye edildi. Bayıldım bu markaya. Kuruma hızı, yapısı, çizgilenme olmaması ve rengini hemen vermesi bakımından süpper. Bakalım başka hangi renklerini alacağım....

Herkese mutlu hafta sonları.....

2 yorum:

  1. Çok güzel bir renk ! yakışmışta güle güle kullanmalar sürmeler olsun canım .

    YanıtlaSil