28 Kasım 2013 Perşembe

GÜNÜN OJESİ - ALİX AVİEN SHİNE PLUS 600


Merhabalar. Hamileliğimden dolayı uzun süredir oje sürmüyordum. Yaklaşık 8 ayda sürdüğüm günleri toplasan 5 gün etmez desem yalan olmaz:))

Bu hafta nedense oje aşkım kabardı:)) Bu günkü ojem pazar günü katıldığım #ysafroditevent' inde Alix Avien tarafından hediye edilmiş olan paketten çıktı.

Tırnaklarıma uykusuzluktan doğru düzgün süremedim görmezden gelin:))


Rengi değişik güzel bir renk. Nasıl desem siyahta var ama koyu yeşili de andırıyor. İçindeki altın rengi simlerden öyle gözüküyor da olabilir. 

5.5 ml' lik minik bir şişede olduğu için çabuk bitirebilirsiniz. Gerçi benim tırnaklarım küçük olduğu için bana uzun süre gider. Bir de küçük şişede olduğu için fırçasını kullanma zorluğu çekebilirsiniz.

Tek katta rengini şeffaf olarak veriyor. 3.katta ancak rengini elde edebiliyorsunuz. Fakat kuruma hızı güzel. Ben uzun süre kurumasını beklerim diye düşünüyordum ama kısa zamanda kurudu.

Sürerken çizgilenme vs. gibi bir durum olmadı. 

Rengi koyu olduğu için şişede marka gözükmüyor. 


Ayrıca etiketin yapıştırılma şekli kötü.

Ürün hediye olduğu için fiyatı hakkında birşey diyemeyeceğim. 
Çok oje süren biri olmadığım için bu boyuna bayıldım ben. Çünkü diğer ojelerim yarıya gelmeden kuruyordu.

Teşekkürler Alix Avien...




2 yorum:

  1. Brn daha denemedim cnm denedijten sonra yazicam bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durusu çok güzel canım ben begendim:)

      Sil