12 Ekim 2013 Cumartesi

WATSONS İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM


Güzel bir cumartesi gününden herkese merhaba:))
Watsons indirimi 9 Ekim' de başlamıştı. Bir haftadır bayram çekimlerinden dolayı o kadar yoğun ve yorğunum ki anlatamam. Dün de işten erken çıkınca kendimi Watsons' a attım. 

Biliyorsunuz şuradaki yazımda bahsettiğim gibi Project Pan' dayım. Ama birşeylerde alıyorum. Yaaallnız kendimi tutuyorum artık:))

Bebiş geleceği için artık bebek ürünlerine biraz daha yöneldim. İndirimde ihtiyacım olacak ne varsa alıyorum:))

Bu alışverişimde de 2 ürünle kendimi ödüllendirdim. 

Peki neler aldım:
  
 Uni Wipes' in ıslak mendiilerini 3'lü paketi 5,99 TL
( Bu arada herkes ıslak mendil ve bezleri stok yap diyor:)) )

Johnson's Baby şampuan 800 ml. 8,99 TL

Johnson's Baby Bedtime sabun fiyatını hatırlamıyorum ama 3 TL olması lazım.

Maybelline ruj 5 TL gibi bir fiyatı vardı. Eve gidince hemen no'suna bakacağım:)

Cecile parfüm 15 TL. 

Diğer ürünler numune olarak çantamda yerini buldu. 


Ayrıca insan başına gelmeyince aklına gelmiyormuş derler çok doğru. Hamişler ve anneler olarak Watsons' a sesleniyorum bebek ürünlerinde de indirim bekliyoruz artık:)))
 

14 yorum:

  1. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. gulegule kullan canım hayırlı doğumlar olsun :)

    YanıtlaSil
  3. hepsini gule gule kullan canım. Bebiş icin nacizane bir oneride bulunmak istiyorum yanlıs anlamazsan. Bizim kullandıgımız sampuan ve dus urunlerinde cok fazla kimyasal var bunlara katlanıyoruz ama bebeklerde olunca icim rahat etmiyor benim. Bbek sampuanlarına bakarken icinde sls , paraben olmayan sampuanlar kullanmak insanın icini ayrı bir rahatlatıyor. Bildigim kadarıyla Johnson's Baby 'nin Yeni Dogan sampuanında sls , paraben gibi zararlı maddeler yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok luzum ne yanlış anlaması sevinirim bile tavsiyede bulunmana. Ben paraben yok diye aldim ama sls aklima hic gelmedi. O yuzden Yenidoğan sampuani tekrar alacagim tatlm. Soyledigin icin çok saol

      Sil
  4. mimledim seni :)) musait olunca yazarsın belki sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Aa blog değişmiş :/ hayırlı olsun .. ben karıştırdım baya izleyiciler falan nerede tatlımya :s eskisi daha iyiydi..

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım aldıklarını, bebiş de hayırlısı ile sağlıkla doğsun da o da güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil