21 Ekim 2013 Pazartesi

PROJECT PAN GÜNCELLEMESİ


Güzel bir pazartesi gününden herkese merhabalar:))) Bayram haftasında şehir dışı, bayram telaşı, çalışma vs. derken 10 gün bloğumdan hatta internetten uzak kaldım. 

Bugün sizlere burada bahsettiğim project pan ürünlerimin son durumlarını göstermek istiyorum. 


14 ürünle yaptığım project pan'da son durum kalan 6 ürün:))) 
Geri kalan 6 üründe de peeling hariç 1 ayı bulur gibi geliyor bitmesi. 

Kendimi bu aralar bebek alışverişine vermiş durumdayım. Ama yılbaşı indiriminden bakalım neler alacağım merak etmiyor da değilim:)))

Sevgiler... 

4 yorum:

  1. Yaa ne güzel bitirmişsin ben bi project pan yapayım dedim ayırdığım ürünleri kaybettim :) olanları da bitiremedim :) düzenli olmak lazım tabi bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) varya bazen sürekli aynı ürünleri kulanmaktan çok sıkılıyorum. Artık bitsin diyorum. Onceden bende project pana başlayıp devamini getirmiyordum

      Sil
  2. Canım hayırlı olsun bitenlerin...
    Peelingi çok seviyorum hatta biri yarımken yedekledim.Gerçekten çabuk bitmiyor ama aklımda başka bir peeling olmadığından bitsin diye uğraşmıyorum hiç.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bende bu ppelongi seviyorum ama birtane daha var gene yves rocher in peelingi var daha hic acmadimonu merak eediyorum:)

      Sil