4 Ekim 2013 Cuma

EYLÜL AYI FAVORİLERİM


Merhabalar. Sizlere Eylül ayında en çok kullandığım favori ürünlerimi göstermek istiyorum. 



- Flormar tekli beyaz far: Project Pan' ımda olan bir ürün. Kaş altını çok güzel aydınlatıyor ve ben yanaklarım için bile kullanıyorum:))

- The Balm Hot Mama allık: Burada Yazısı mevcut. Favorimdir. 

- Golden Rose terracota 106 allık: Burada yazısını yazmıştım. Bu aralar bu iki allıktan başkasına elim gitmedi.

- Golden Rose Definitive Volume&Lenght rimel: Güzel günlük bir rimel.

- Golden Rose Ultra Shine 205 lipgloss: Project Pan' ımda olan bir ürün. Aslında rengi çok güzel. Miladı dolmadan bitirmek istiyorum. Seneye yaza tekrar alırım:))

- Oriflame Triple Core Spectacular Nude ruj: Burada yazısını yazmıştım. Her daim favorim.

- Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick: Foxy Amber rengi. Yazısı burada

- Emily 211 Dudak kalemi: Genellikle her yazımda görüyorsunuz. Yazısı burada ve  Project Pan' ımda kendisi. Yenisi de kullanılmayı bekliyor:)) 

- Avon Shimmer Diamond göz kalemi: Her daim favorim. Rengi Twilight Sparkle.

- Essence Liquid İnk eyeliner: Burada yazısını yazmıştım. 

- NYC keçeli eyeliner: Yazısı burada. Acele zamanlarımda elim ince uçlu eyeliner yerine bu ürüne gitti.

- Blistex Lip Balm: Project Pan' ımda olan bir ürün. Mentollü olduğu için havalar iyice soğumadan bitirmem gerekiyor.

- Essence Stay All Day krem far: Rengi For Fairies. Yazısı burada.


Bakalım Ekim ayında farovilerim neler olacak.....






14 yorum:

  1. hamileyken uğraşabiliyorsun makyajla ne güzel çoğu hamile bayanı bakımsız görüyorum ben..

    YanıtlaSil
  2. Ben kokoş annelerdenim sanırım :)
    Dogru soyluyorsun aslinda ama kendi kisiligim olarak hamileyim diye kendimi salamiyorum kendimi bakimsiz olunca hasta gibi oluyormusum gibi geliyor:))

    YanıtlaSil
  3. Bende makyaj yapmayınca kendini hasta gibi hissedenlerdenim :) Bu arada Golden Rose Definitive Volume&Lenght rimel benim de eylülde favorimdi, bitenler yazıma yazmışım aynı rimeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlim:))) bu rimeli bende sevmeye basladim yazisini bende yazacagim

      Sil
  4. Hot mama ne kadar turuncu cikmis oyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma tatlim yaaa isiktan dolayi bi tuhaf oldu rengi fotograf cekmeyi ogrenecem ogrecem:)))

      Sil
  5. Essence 'in eyeliner ını merak ediyorum :)Ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene tatlım. ben severek kullanıyorum:)

      Sil
  6. cok guzel urunlermiş balm hot mama allık en merak ettiğim urunlerden gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hot mama merak edilecek kadar var :))) tavsiye ederim canım

      Sil
  7. Blistex med plus benim kış favorim. Artık yavaş yavaş başladım kullanmaya:) hot mamayı da yazın çok sık kullandım:) güzel bir yazı olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım:) med plus a bakayım bende çünkü bu balmkisin cok fena yapiyo soguk vurdukca dudaklarin donuyor

      Sil
  8. avon kalemi bende severek kullanıyorum, çok güzle bir mavi tonu. oriflame triple ile ışıltısı nedeniyle anlaşamadım. pek kullanmadan çöpe giden ilk rujumdur belkide :D
    Emily kalemi deneyeceğim bende.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon gerçekten çok güzel bir kalem. Rujlarda daha cok yazın hafif parıltıları seviyorum:))) emily tavsiye ederim canım kocaman öptüm:))

      Sil