9 Ekim 2013 Çarşamba

EYLÜL AYI BİTENLER&ÇÖPÜ BOYLAYANLAR #11

Merhabalar. Uzuuuun bir yazıyla karşınızdayım:)))

Eylül ayında bitirdiğim ve çöpü boylayan ürünlerimi göstermek istiyorum. Bu ay bayağı bir ürün bitirdim. 
Ürünlerin hepsini ilk göstermek istiyorum.



 Tek tek inceleyecek olursak eğer:

Rebul deodorant: Eşimin kullanmış olduğu bir deodorant. Ben kokusundan dolayı pek kendisiyle barışamadım ama şu da var eşimle parfüm zevklerimiz benimkilerde dahil tamamen zıt:))

Lierac Phytolastil Gel: Hamileliğimin ilk ayından itibaren kullanıyorum. Yenisi açıldı bile. Yazısı gelecek...

Lapitak ayak bakım kremi: Çekmecenin diplerinde kalmış bir ürün. Vazelimsi bir yapısı vardı. Çok az bir miktar kalmıştı fakat son kullanma tarihi geçtiği için çöpü boyladı.

Sephora waterproof göz makyajı temizleyici: Güzel bir üründü. Mini boydu tam boyu kullanılmak üzere açıldı.

İndian Kajal: Çekmecenin diplerinde kalan bir ürün daha. İlk aldığımda kullanmış sonra unutulmuş bir ürün. Bir daha almam.

Avon pink Shine gloss: Dibine kadar sömüldüğüm bir gloss. Yaz ayında tekrar alabilirim.

Avon Deep Bronze stilo: İlk aldığımda yanaklarımda kullanmıştım. Sonra kıyıda köşede kalmış, çöpü boyladı. Bir daha almam.


Thera Med naneli diş macunu: Severek kullandığımız bir diş macunu. Yerine Colgate açıldı. Daha stoklarım bitmedi. O yüzden bir süre alamayacağım.

Barielle manikür-pedikür için ölü deri arındırıcı: Manikür-pedikür yapmadığım ve buna ihtiyacımda olmadığı için atıldı.

Oxyload Oksijenli krem: Kokusu değişmiş çöpü boyladı. Ama ne yalan söyleyeyim kokusundan dolayı kullanamadım.

Duru Furuit &Milk narlı sıvı sabun: Kokusuna bayılıyorum. Tekrar alırım.

Perlodent diş macunu: Rossman'larda satılıyor. Tadından dolayı mı, hamileliğimden dolayı mı bilmiyorum ama midemi bulandırdı. Bu yüzden bende attım.


Mendix ıslak mendil: Sürekli elimin altında ıslak mendil bulunuyor. Bu da bitti.

İnci pamuk: Ojelerimi çıkarmak için kullanıyordum. Ne zaman aldığımı hatırlamıyorum bile:))  

Allık fırçası: Sürekli kullandığım için artık atma zamanı gelmişti.


Sırada numune ürünler var.

HC Hair Care şampuan: Bitkisel bakım şampuanıydı. Kokusu ve temizlemesi güzeldi.

Bioxcin saç dökülmesine karşı şampuan: 2 adet kepekli saçlar içindi.

Hmiles & Baumes tonik: Şaka gibi ama içi boştu:)

Bioderma Node şampuan: tek kullanımlıktı ama saçım için miktarı küçük geldi.

Otacı Isırgan özlü şampuan: Güzeldi tam boyunu alabilirim.

Ozoxlive profesyonel cilt bakım jeli: 5 tane ve yapısı yağlıydı. Yapısından dolayı kullanamadım ve attım.

Down Under Natural's argan yağlı vücut losyonu: 2 adetti ve çok sevdim kokusu da harikaydı. Tam boyunu alırım.


Project Pan ürünlerimdi.

Synergen temizleme jeli: Temizlemesi güzel, fakat kokusu çok yapay ve kimyasal kokuyor.

Nivea Anti stress roll-on: İçeriğinde alüminyum olduğu için tekrar almam. Çünkü Crystal deodorantları kullanıyorum.

Oriflame London parfüm: Bir parfüm daha bitti. Görümcem temsilci olduğu için indirimde olunca ne parfüm varsa alıyorum:))

Nuxe Nirvanesque Contour Des Yeux göz kremi: Tekara alırım ama şu an elimde göz kremlerim var. Yazısı için TIK TIK.


Veee son olarak 2,5 litrelik Fax sıvı sabun bitti. Sıvı sabunları büyük boy alıyorum daha hesaplıya geliyor.


Sevgiler....


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :)) yok canım bi süre daha gelmesin stokları eritmem lazım:))

      Sil
  2. Yeniler geldi bilee :))) Bende eldekilerden kurtulup yenileri kullanmak için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla bende öyle eskiler bitsinde yenilere geciyim artık:))

      Sil
  3. Yeniler için yer açılmış ohh mis :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl stoklarım erisin artık:))

      Sil
  4. ohhh maşallah epey ürün bitmiş ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biten ürünlerde çok mutlu oluyorum:))

      Sil
  5. İndirimden cok sey almissindir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım almadım stoklarımi eritmeye çalışıyorum:))

      Sil