23 Ekim 2013 Çarşamba

EN SON ALDIKLARIM


Merhabalar. En son aldıklarım ile karşınızdayım. Biliyorsunuz 28 haftalık hamişim ve Görkem'imiz için genellikle alışveriş yapıyorum. Bu yüzden de kendimi ikinci plana attım. Ama böyle ikinci plana atmaya can kurban:))

Bu arada Görkem'imiz 1250 gram ve 36 cm oldu artık ve ultrasonda da komple görülemiyor. Vücudunu kısım kısım artık görebiliyoruz. doktorum kan değerlerim düşük olduğundan kan ilacını günde 2' ye çıkardı. Amniyon sıvısı fazlalığı vardı biraz azalmış ama bir ay daha yediklerime dikkat edeceğim. Ayrıca ikince doz tetanoz aşımızı ekim ayının başında vurulduk. Bu hafta da kan uyuşmazlığı için iğnemizi olduk. Bir sonraki doktor randevumuz bir ay sonra. 
Bu arada toplamda 6 kilo almışım. Doktorumuz çok çok iyi dedi. Tabi ben sevindirik oldum hemen:)))

Neyse gene bebişe daldım aldıklarım yazısını unuttum sanmayın:))) Yaklaşık 1,5 aydır herhangi bir ürün almıyordum. Ama birkaç ürün bitip stoklarımda da olmayınca alışveriş kaçınılmaz oldu.

Sephora' da 5 ürün için geçerli olan eski ürün getir yenisini götür kampanyasından dolayı kendimi Marmara Park'taki Sephora mağazasına attım. Oradan Kalem şeklindeki rujdan aldım. Detaylı yazısı gelecek...

Sonrasında kendimi Douglas' a attım. Güya sadece bakacaktım:)) Oradan da Givenchy Absolutely Irresistible parfümü aldım. Ama tamamen ihtiyaçtan alındı. Çünkü elimde 3 parfümüm kaldı topu topu:))
Numuneler Douglas'tan. 
Sephora bu konuda cimri davranıyor söylemeden edemeyeceğim. Çünkü her gittiğimde yok deniliyor.

Aşağıdaki ürünlerde çeşitli yerlerden aldıklarım. Ja markalı ıslak mendilleri Bakırköy pazarına bir kaç tezgahta gümrük mallarını satıyorlar oradan aldım. Ama beğenmedim. 
Cep mendilleri çantaya atmalık. 
Sıvı sabun bitmişti evde. Bende Komili' nin zeytinyağlı sıvı sabununu aldım. 
Pantene saç kremi de indirimli olarak alındı.


Sevgiler.....


1 yorum: