27 Ekim 2013 Pazar

EKİM AYINDA BİTEN ÜRÜNLER #12


Ne bahtsız bir ekim ayı biten yazısıymış bu:)) Geçen gün fotoğrafları yükledim yazısını da şirkette yazarım dedim ama kaydet yerine yayınlaya basmışım. Ama hala ben basmadım diyorum. Yazısız yayınlamışım.
Az öncede fotğrafları koydum yazıyı yazdım ama ilk yazdıklarım falan nereye gitti bilmiyorum son iki resim ve yazısı yayınlanmış. Ayy sinir oldum.

Neyse efendim toplu bitenlerim bu kadar...

Şimdi de detaylı inceleyelim...

- Vichy Lift Ativ nemlendirici krem: Kullandıklarımın içinde tek dokunmayan yegane nemleniricim, tekrar tekrar alırım.

- Oriflame Silk&Beauty el kremi: Kokusu ve nemlendirmesi güzeldi. Stoklarım bitince tekrar alırım.

- Canbebe Bebeyağı: Karnım ve bacaklarımda kullandım. Yerine Dalin Bebeyağı'nı aldım.

Resimde geri kalan diğer ürünler poject pan' ımdan bitirdiklerim..

- Emotion Romance deodorant: Takrar tekrar alırım.

- Blistex lipbalm: Mentollü olduğu için kışın tavsiye etmem. Zira dudaklarınız donabilir:) Nemlendirmesi güzeldi ama başka ürünler denemek istiyorum.

- Golden Rose Ultra Shine 20 lipgloss: Tekrar alırım.


- Dove ve Komili şampuan: Mini boy ürünler. Alışveriş sırasında verilmişti.

- Duru Fruit'n Milk sıvı sabun: Narlı seriden. Kokusu ve yıkama sonrası verdiği nemlendirme hissi iyiydi. Tekrar alırım.

- Head&Shoulders şampuan: Bayanlar için ve saç dökülmeleri için olan bir seri.eşimle birlikte kullandık:)) Ama dökülmeyi durdurduğunu söyleyemem. Nemlendirmesi ve kokusu güzeldi.

- Ja ve Mendix ıslak mendil



Annemlerin yaşadığı yer Tekirdağ' ın ilçesi olduğu için orada kozmetik pahalı ve indirim olmuyor. O yüzden indirimde istediklerini buradan alıyorum. Bazen benim kullanmadığım ya da onun kullanmadığı ürünler olunca aramızda değişiyoruz:))

Alttaki ürünleri kardeşime verdim:))

- Hobby hindistan cevizli saç maskesi: Kardeşimin saçları uzun ve uçları çok çabuk kırılıyor. Bende kullanmadığım için kardeşime verdim.

- Essence kaş farı: Bende iki taneydi. Diğerini kardeşime verdim.


- Golden Rose tekli terracota beyaz far: Ben severek kullanıyordum. Kardeşim beyaz farının bittiğini söyleyince bende zaten birkaç tane beyaz far var. Ona verdim.

- Rival De Young 4'lü far: Kardeşime kaptırdım:) Yazısı burada.

- Essence Liquid İnk eyeliner: Yazısı burada. Kardeşim ince uçlu eyeliner isteyince ona verdim. İndirimde tekrar alırım.

Flormar 44 no terracota allık: Yazısını daha önce burada paylaşmıştım. Bu üründe kardeşime kaptırdıklarımdan:))


Benden bu aylık bu kadar. Bakalım Kasım ayında neler bitecek:)))



8 yorum:

  1. Abla kardeş olunca böyle oluyor bizde de böyle aynı evde yaşıyoruz neyseki :):)essence kaş farını çok seviyorum hem açık hem koyu renk var:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de iyiki kardeşim var:)) kaş farı çok güzel ve kullanışlı oldukça

      Sil
  2. Bu pek tuketmis gbi degilde kardese kaptrma desek :)) cok sansliymis bu kardes. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) aslında kardeşimde bende şanslıyız:)) Allah herkese kardeş versin iyi ki var:)))

      Sil
  3. Aman allahım o kaş farı setini nereden buldun!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önceden indirimde almıştım tatlım iki tane. Gratis ve Rossman da var

      Sil
  4. Güzel şeyler bitmiş ve kardeşe gitmiş :) hangi ilçedensiniz?

    YanıtlaSil