2 Ekim 2013 Çarşamba

BEBEĞİME ALDIKLARIM:)))


Merhabalar. Bugün keyifle yaptığım bir alışverişten bahsetmek istiyorum. 
Cumartesi günü şeker yüklemesi yapıldıktan sonra annemle Bakırköy pazarına gittik:)) Tabi bende gitmek için annemi bekliyordum o ayrı:)) 
Pazara gitmemiz saat 2' yi buldu. Annem kardeşime daha çok ürün baktı, bende bebeğime Görkem Kayra'ma:))

Pazarda aşağılara doğru çok güzel bebek ürünleri satan stant var. Ürünleri hem uygun fiyatlı hemde yumuşacık. hemen standı annemle karıştırdık ve aşağıdaki ürünleri patik, ıslak havlu ve GAP tişörtü haricinde 3 tanesini 10 TL'ye aldık. Zıbınları takım yaptık.
Patik 1.5 TL ve GAP tişörtünü de 5 TL'ye aldık.
Çıtçıtlı badıleri bilerek büyük aldım. Çünkü annemde hediye de gelir küçük alma dedi. Bende o yüzden hep büyük almaya çalışıyorum. 

Aslında beğendiğim ürünler de oluyor ama boyu vs. ne kadar olur bilemediğim için çekingen davranıyorum:(



Aşağıdaki ürünleri de LCW' den aldım. Tişört 5.90 TL, şortlu tulum da 14 TL civarıydı. Çorabı da kardeşim almış. Kardeşim bebek çoraplarını sonradan getirecek o yüzden bir tanesini gösteriyorum.

Aldıklarımı beğendiniz mi:)))))

30 yorum:

  1. Begenmek az kalir bayildim ne guzel cicileri:)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok şeker:) güzel günlerde giysin inşallah..

    YanıtlaSil
  3. gule gule gıysın kac aylık bebegınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım.6 aylık oldu 25. haftadayız:))

      Sil
  4. canım bizede çook hediye geldi ama yüzde 90 ı büyük :)) braz küçük de al bence. zaten 0-3 aylık badiler bile yeni doğdugunda büyük gelicek sen de büyük alırsan omuzları açıkta kalır. ben de bazılarını büyük almıştım aynı mantıkla ama değiştirmek istediğimde büyüklerin içine geniş omuzlu aterlerden gydirdim hep açık kalmasın die:) alttan çıtçıtının büyük olması çok önemli deil ama tabi. güzel günlerde giysin miniğin inşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm dogru soyluyorsun. Annemde birseyler aldi bayramdan sonra getirecekler eksikleri o sekilde alirim. Birazda 0-3 ay arasi alayim:)))

      Sil
  5. Aslında hatalı o biliyor musun insanla büyük hediye alıyor. Aysel çok doğru söylüyor. Kimseyi dinleem sen ya bide, hediye gelecek diye illa beğenmediğin bir şeyi giydirmek zorunda da değilsin. Senin zevkine göre giyinsin bebeğin başkasının değil. Biz yeleklerini bile bi lokma yaptık. Bundan sonra biraz 0-3 e yatırım yap ama çok değil tabi. yeni doğan grubu daha minnak oluyor onlardan alma sadece. yavaş yavaş her şeyin en güzeli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru soyluyorsunuz bi bakayım abartmadan birkac urun daha alayim:))

      Sil
  6. hepsi çok güzel.Güzel günlerde kullansın bebişin :)

    YanıtlaSil
  7. Hediyeler genelde büyük geliyor. Bence küçüklerden beğendiklerini kaçırma :)) Allah sağlıklı günlerde giydirmeyi nasip etsin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru soyluyorsunuz abartmadan biseyler bakayim:))))

      Sil
  8. Ayy o takım yaptıklarına bayıldım, miniş miniş ayaklar ne güzel olacak o pappaların içinde :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma bende elime alınca ayni seyleri düşünüyorum senin gibi:)

      Sil
  9. Güle güle giysinn bebiş gelsiiin artık özledik :D

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel.Üstünde eskisin :)

    YanıtlaSil
  11. Bebeklerin giysileri bile ayrı bir sevimli güle güle giysin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi:)) insan karasiz kaliyor hepsini almak istiyor:))

      Sil
  12. çok cici şeyler almışsın, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  13. Hepsi çok güzeller :) iyi günlerde mutlulukla kullanırsın inşallah.
    Allah sağlıklı uzun ömür nasip etsin bebişine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım:)) iyi dileklerin icinde çok teşekkürler:)

      Sil