1 Ekim 2013 Salı

ADIM ADIM MAKYAJIM

 
Selamlar. Bugün sizlere yapmış olduğum makyajımı göstermek istiyorum. Bu sefer tek tek fotoğrafladım:)))
 
Kullandığım malzemeler:
 

Maybelline tekli far sparkling gold, Flormar tekli far, Emily 211 dudak kalemi, Golden Rose terracota 106 allık, Flormar kaş farı, NYC keçe uçlu eyeliner, Flormar tekli lacivert far, Oriflame Spectacular Nude ruj, Essence Coverstick kapatıcı, Max Factor Creme Puff pudra, Avon Glimmerdiamond Twilight Sparkle göz kalemi ve Golden Rose definitive volume&length rimel


Veee şimdi de adım adım makyaja geçelim dimi ama yaaa:)) Ayrıca çıkmaya çalışan kaşlarımı görmezden gelirseniz sevinirim:))
 
Maybelline tekli farı göz kapağının yarısına kadar uyguladım tam uygulamadım.
 
Flormar lacivert farı verev şeklinde ve gölgeli olarak uyguladım.

Flormar tekli beyaz farı kaş altına uygulayıp kaş farını hafif bir şekilde sürdüm.


Eyelineri uygulayıp tek kat rimel sürdüm.

 
Göz altını kapatıcıyla kapatıp, göz altına lacivert kalem çektim . Çekerken de kirpik diplerine de sürdüm.

Göz makyajımız tamamlandı:))
 
Tüm yüzüme pudra sürüp ardından allığımı sürdüm. Son olarakta tüm dudağıma dudak kalemini ardındanda rujumu sürüp makyajımı tamamladım.

 
 
Nasıl olmuş:)))))
 
Sevgiler.... 

2 yorum:

  1. çok hoş olmuş böyle bakınca bende yapabilirim diyorum sonra alıyorum elime fırçayı kendimi boydan boya boyuyorum hani ruloyla boyasam daha iyi :)) doğuştan yetenekli doğuyor bazıları senin gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) güldürdün beni canım yaa. Benim ilk basta yaptıklarimi gorseydin gulmekten ölürdün yapa yapa elim alıştı artik

      Sil