21 Eylül 2013 Cumartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Ne zamandır makyaj postu yayınlamıyordum. Yaz bitti detaylı makyaja geri dönüş başladı:))
Yazın genellikle allık, kalem ve gloss tarzı ürünler işimi görüyor ve fazlasına gerek görmüyorum. Eylül ayından itibaren farlara kapatıcılara yavaş yavaş geri dönüş yapmaya başladım.

İlk olarak genel görümümü göstermek istiyorum. Evde boy aynasının yeri ışık olarak biraz karanlıkta kaldığı için evde çekmedim fotoğrafı:))

Eyeliner ne zamandır çekmiyordum hatta unutmuşum :)) Allah' tan NYC keçeli eyeliner var:))

Hamileliğimden beri kaşlarım şekil değiştirmeye başladı. Kuaförüm bile aynısını diyor. Çıkmazdı şimdi hiç çıkmıyor yahuu napayım:))



 Kullandığım ürünler az ve öz:)) Dediğim gibi kapatıcı ya da bb kremlere tam olarak geçemedim henüz:)

Flormar tekli far: Project pan'da bitsin artık :)

Max Factor Colour Elixir Giant Pen: Bayılıyorum. Detaylı yazısı burada
NYC keçe uçlu eyeliner: Detaylı yazısı burada. Siyah kaleme elim giderken bunda takılıp kalıyorum:))

Avon Glimmerstick Diamond Twilight Sparkle kalem: Muhteşem başka söylenecek birşey yok:)

Golden Rose 106 Terracota allık: Favorilerimden:) Detaylı yazısı burada.


Herkese iyi haftasonları diliyorum....


4 yorum:

  1. Avon Glimmerstick kalemleri çok beğeniyorum ben de. Bebiş büyümüş canım iyice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel bir kalem. bebiş büyüyor gerçekten her doktora gittiğimizde çok büyümüz görüyoruz:))

      Sil
  2. Maşallah hamilelik çok yakışıyor :) Bebişin sağlıcakla dünyaya gelsin. Makyajın da sade bir güzellikte olmuş :)

    YanıtlaSil