25 Eylül 2013 Çarşamba

GÖRKEM KAYRA'MIZI GÖRDÜNÜZ MÜ? AYRICA BEBEK ÇEYİZİMİZİ:)


Merhabalar. Cumartesi günü Detaylı ultrasona girmiştik. Allah'a bin şükür bebeğimiz gayet sağlıklı 630 gram ve 28 cm olmuşuz:)) Ama amniyon sıvısı artmış bu sebeple şekerden şüphelenildi ve karbonhidrat ile şeker yasak şu anda. Bu cumartesi günü de şeker yüklemesi yapılacak. İnşallah şekerim çıkmaz ve sıvı normale döner.

Bebeğimizin adını kesin olarak kararlaştırdık. Görkem Kayra koyacağız. İsimleri aslında ben seçtim. Kayra ismi senelerdir hep aklımdaydı. Kız da olsa erkekte olsa mutlaka koyacaktım. Kayra' nın anlamından dolayı da çok istiyordum. Anlamı gibi bana 8 seneden sonra Allah'ımın bir hediyesi oldu:))
 Görkem ismi ise hiç aklımda yoktu, rüyamda gördüm:))) 


 Burada da renkli ultrason videomuzun kısacık bir bölümü. Özellikle bu videoyu koydum. Burada Görkem' im gülümsüyor:))) 
Ayrıca demeyi unuttum doktorumuz bebeğimizi bana benzetti:)))


Aşağıdaki resimde halamızın hazırladığı bebek çeyizimizin bir kısmı:) Doğuma kadar daha ekleyecek ürünleri olacakmış:)) 
Annanemizde bebek çeyizi hazırlıyor ama onun resmini daha çekmedim.  


Bizden bu kadar. Öpüldünüz:))))

15 yorum:

  1. İsmi gibi bahtı da güzel olsun inşallah, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah güzel dileklerin için teşekkür ederim:))

      Sil
  2. canım benim bizde 8 yıl sonra çocuk sahibi olmuş bir ciftiz simdi11yasında kızımız Allah sağlıklarla kucagınıza alıp bir omur boyu hep güzel günlerini görmeyi nasip etsin inşallah size İsmide pek güzelmiş adıyla aşasın inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın canım:)) Allah herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. öptüm:))

      Sil
  3. Bebek inanılmaz bir duygu. Daha evlenmeden rüyalarıma giriyor..
    Sağlıkla büyüsün, hep mutluluk kaynağınız olsun..

    YanıtlaSil
  4. Cnm hayirli olsun cok sevindim:)

    YanıtlaSil
  5. canım sağlıkla al kucağına inşallah. çookk çok güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım:)) gerçekten çok güzel bir duyguymuş bu:))

      Sil
  6. Hareketli bir erkek olacak belliki:) İnş sağlıkla doğup büyür,kayra ismini çok beğendim çok çevremde duymadığım güzel isimlerden biridir büyüyünce hangisini kullanacak bakalım ona bırakmak en iyisi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne hareketli:)) inşallah tatlım :)) valla bende merak ediyorum herkes tek isim koy diyor ama yooookkkk diyorum:)))

      Sil
  7. Sağlıkla mutlulukla bebeğinize kavuşursunuz inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Allah sağlıkla kavuştursun, çok da güzel bir ismi var! Sağlıkla doğsun, adıyla büyüsün :) Çok duygulanıyorum böyle ultrason fotoğraflarına, ne mutlu size :) Başak :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin tatlım:)) darısı ikinci olarak senin başına inşallah:)))

      Sil