18 Eylül 2013 Çarşamba

EN SON ALINANLAR, GÜNÜN OJESİ VE 23. HAFTALIK OLMUŞ BEN:)))


Merhabalar. Biliyorum burada bahsettiğim gibi Project Pan' dayım ama birkaç ürün alamadan duramadım:)) Üstelik bu gloss ve far istediğim ürünlerdi. Sevgili Özge'ciğimden aşağıdaki gloss ve farı aldım. Diğerlerini hediye olarak pakete koymuş. Kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum.


Hamileliğimden beri oje sürmüyordum ama bugün o kadar çok oje süresim geldi ki ojeye aşerdim:))) Allah' tan çantama sabah atmışım işyerinde sürdüm.
Günün ojesi Golden Rose Rich Color serisinden 46 no'lu oje. Rengi ve kalıcılığı süpper:))



Veeee 23. haftalık göbişiyle kokoş ben:))) Göbişim bu kadar oldu. Şirkettekiler bile el üstünde tutuyorlar sağolsunlar sürekli birşeye ihtiyacım var mı diye soruyorlar ve bana ayaklarımı çalışırken yukarı doğru uzatmam için dekor bölümünden puf bile bulmuşlar:))) Oğluşumda sağolsun kızlar konuşup karnıma ellerini koydukça tekmeleyip ben burdayım diyor. Şimdiden kızlara asılıyor muyuz ne:))))


19 yorum:

  1. güzel günlerde kullan tatlım:)
    pembiş ojede çok yakışmış:)) oğlanı öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım benim:)) oglusta seni opuyo sanirim kipir kipir suan:)))

      Sil
  2. Cnm gule gule kullan bu arada ojenin rengi cok tatli gobuste buyumus Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin bebegini cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum ojeye vende bayildim :) gobis kocaman oldu amin canim inşallah :)

      Sil
  3. Çok kilo almamışsın sanki, çok güzel gözüküyorsunuz :=) Sağlıkla gelsin dünyaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım sadece toplam 4 kilo aldim simdilik ve sadece gobiste var:)) amin inşallah canım:))

      Sil
  4. Maşallah çok güzel gözüküyorsun:)

    YanıtlaSil
  5. Karpuz karpuz maşallah (: kendine dikkat et !!.. Oğlanın adı ne olacak şikerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak karpuz aklıma gelmemisti:)) ben basjetbol topunun yarisi gibi diyodum:)))
      Adını tam belirlemedik canim yaa:(

      Sil
    2. Güzel modern bir isim olur umarım,kimselerde bulunmayan isim koyun canım bence :) hani hep dede nine isimleri oluyorya hiç sevmiyom öyle :/

      Sil
  6. Çok güzel gözüküyosun! :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bir göbüş görüyorum :)) Maşallah..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelsiniz! Sağlıklı bir şekilde kucağına alman dileğiyle.
    Aldıklarınıda güle güle kullan =)

    YanıtlaSil