24 Eylül 2013 Salı

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Artık sonbahar yüzünü göstermeye başladı. Böyle olunca doğuma da az kalmış oluyor:)) O yüzden seviniyorum.

Dün doktora gittik detaylı ultrason çekildi. Paşamız 630 gram, boyu da 28 cm olmuş. Allah'a bin şükür sağlıklı herşeyi çok iyi çıktı ama anmiyon sıvısı artmış. Bu iyi değil, ailede şeker hastası olan var mı diye sordu. Ben de yok diyince şekerin artmış olabilir dedi. Karbonhidrat ve şeker yasak. Yani poğaça, börek, kek, pasta vs. ve meyve de fazla yemeyecekmişim ki meyve dışındakileri neredeyse hiç yemiyordum. Ama meyve çok yiyordum ve çikolata:(
Neyse ultrason resimleri hafta içi gelecek. Hatta bir tanesinde gülüyordu bile kuzucum:)))


Bugünkü biz:)) hiç sırıtmamışım yahu bi de kollarımı görmeyin düğmeler kapanmıyor:)))

Makyajımızda klasik ve sade....


Aşağıda da kullandığım ürünler....

Maybelline 620 pink brown ruj burada
Emily 211 dudak kalemi yazısı burada ve 102 göz kalemi burada.
Avon supershock golden fawn göz kalemi burada.
Rimmel naturel renk far
Flormar tekli far
Golden Rose definitive volume&length rimel 
Golden Rose 106 terracota allık yazısı burada.


Herkese iyi günler....


4 yorum:

  1. maşallah paşaya bende kış gelsin istiyorum , hamilelik öncesi çok çikolata hiç meyve yemezdim şimdi tam tersi oldu sürekli meyve istiyorum kendime şaşırıyorum , banada pasta börek gibi hamurişi yeme zaten çocuğa geçen vitaminleri yok dedi doktor bende çok severim öyle şeyleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeme tatlım ya da az ye meyvelerde de sert olanları ve kana yavaş karışan meyveleri porsiyon olarak ye. bende senin gibi çok seviyorum pasa börek vs. ama bebiş için yapacak bişeyimiz yok ne yazıkki:(

      Sil
  2. Cnm cok dogsl ve guzel bir makyaj olmus bebisede masallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler canım.
      Bu aralar doğal makyajlar yapiyorum nedense:))

      Sil