2 Ağustos 2013 Cuma

WATSONS' TAN ALDIKLARIM VE DİĞER ALINANLAR

Merhabalar. pazartesi günü doktor kontrolümden sonra kendimi Torium alışveriş merkezine attım. Aslında niyetip Douglas' a gitmekti ama hangi alışveriş merkezindeydi acaba diye diye neyse dedim Torium' a gideyim. Meğersem ters düşünmüşüm :)))Sephora ve Douglas' ta kaldı:(
 
Neyse uzun süredir Torium' a gitmiyordum ama gittiğime pişman oldum. Çünkü çok soğuk geliyor bana orası ve sıkılıyorum. Green Salad restoranını es geçerim ama:))) Izgaraları ve ne ile yapıyorlarsa bilmiyorum ama makarnası çooook güzel. Bizim bebişin canıda o gün ızgara ve makarnasından istemişti arada kaynadı:)))

 
Neyse çok konuştum:)) Watsons ve Gratis' e uğradım. Gerçi bayram indiriminden yararlanamadım ama olsun bazı kampanyalaran en azından yararlandım:)))
Bayramdan 2 hafta sonra tatile gideceğiz o yüzden güneş kremlerinden almak istedim.
Solait Watsons mağazasının kendi ürünü olan güneş kremi 50 faktörlük olanı aldım. 1 alana 2. bedava kampanyası vardı. Güneş sonrası losyonu bedavaya geldi. 20-21 TL olabilir fiyatı. Faturayı atmışım çünkü.
Emotion deodorant indirimdeydi 4 TL olabilir.
Signal diş macunlarında da 1 alana 1 bedava kampanyası vardı. Fiyatı 12-14 TL arası olabilir. 


Arko nem bronzlaştırıcı yağ 4 faktörlü fiyatı 14-15 TL civarıydı. İndirimdeydi ama ne kadarlık bir indirim vardı hatırlayamıyorum.
Kasada Rimmel' in bir kaç renk allık ve farında indirim yapmıştır 3,5 TL gibi bir rakamdı. Bu farı da sepetime attım.
 
Büyüyen göbişimden dolayı hiçbir kıyafetim olmuyor. Allah' tan elbiseler var ve yaz mevsimindeyiz:))) Hamile reyonundakiler henüz kocaman geliyor göbek kısmı normal reyondakilerde karına baskı yapıyor. Bu sebeple kot, kapri, şort ve pantolon giyemiyorum.
Defacto' ya gittim elbiseyi 20 TL' ye, badiyi de 15 TL' ye aldım.
Elbise göğüs altında lastiği var. Lastikten aşağısı bol geliyor. Badinin de fileli olması çok iyi çünkü genişleyebiliyor ve sıkmıyor.


Hep kendimizi düşünmek olmaz ama değil mi:))) E-bebek mağazasına gittim. Aslında birçok şeyden almak istiyordum ama daha erken olduğu için sadece 2 çıtçıtlı badi aldım o kadar. Genelde erkeklerde mavi, kızlarda pembe kalıbını hiç sevmem ve mümkün olduğunca diğer renklere yöneliyorum ama sepette maalesef mavi ve pembe renkli olanlar vardı. Bu badileri de tanesi 4 TL' den aldım.

 
Sevgiler....

18 yorum:

  1. Canım güle güle kullan aldıklarını. Alışverişin en güzelini en sona saklamışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım:)) sona kaldı evet:))))

      Sil
  2. Güle güle kullan Rimmel fardan bende de var memnun kalırsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm rengini çok begendim riimel den ilk farim ins memnun kalirim bende

      Sil
  3. O bebisler o badileri acayip kirletiyolar bol bol almak lazim zaten :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy tavsiyen icin saol canim. Benim ilk bebegim hic bi bilgim yok tavsiyelerde bulunun gercekten:))

      Sil
  4. İndirimin en güzlei güneş yağlarında olmuş :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlim insallah 3 kisiye yetrli gelir

      Sil
  5. ay yerim onları çok şekerler:))maviş maviş..

    YanıtlaSil
  6. Gule gule kullan cnm bebisin bidyleri ne kadar sirin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım :) arabali tisortlere badilere bayılıyorum cok tatli geldi gozume benimde:)))

      Sil
  7. Canım, aldıkların çok güzel :D Özellikle bebeğin için olana ba-yıl-dımm :) Mutlu günlerde giydirmeyi nasip etsin Allah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlim. Amin inşallah güzel günlerde giymeyi nasip eder:))

      Sil
  8. en güzelleri gerçektende en sona saklamışsın canım.güzel günlerde giydir bebişine inşallah:)

    YanıtlaSil