7 Ağustos 2013 Çarşamba

TEMMUZ AYI FAVORİLERİM

 
Herkese merhaba. Bugün Temmuz ayında en çok kullandığım ürünleri göstermek istiyorum. Sıcaklardan dolayı fazla makyaj yapamıyorum. Kalem, allık ve ruj yada glosslar işimi görüyor.
 
 
- Flormar kaş farı: Yazısı burada
- Golden Rose 106 terracota allık: Yazısı burada
- Bobbi Brown nectar allık: Çukurlaştı artık, ayılıyorum bu ürüne :)
- Avon Ekstra Lasting mavue ice ruj: Yazısı burada
- Oriflame Power Shine clover haze ruj: Yazısı burada
- The Balm gloss pink my lemonade: Bayılıyorum bu glossa:)) Yazısı gelecek.
- Flormar gri göz kalemi
- Avon Glimmerstick Diamonds twilight sparkle göz kalemi: Favori göz kalemim:)
- Avon Supershock golden fawn göz kalemi: Seviyorum:)
 
Bakalım Ağustos ayında neler favorim olacak:)))))
 

6 yorum:

  1. bobbi nectarı bende bir ara alacaktım boşver dedim sonra almadığıma pişman oldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir ürün canım ben çok seviyorum.

      Sil
  2. Nectar şahane bir ürün bence. Kullanmaya kıyamıyorum resmen :))

    YanıtlaSil
  3. Goldenrose'un tek sevdiğim ürünü bu allıklar : ) Bendeki de Stardust, bayılıyorum..

    YanıtlaSil