6 Ağustos 2013 Salı

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALINANLAR

 
Merhabalar. Dün sabah gene uyuyamayınca sabahın 7' sinde kalktım ki gece saat 2 buçukta uyumuştum. Bende nasılsa gece işe gideceğim için kalkayım akşama biraz daha uyurum dedim:)))
Sabah 9' da evden çıktım. Doğru Gratis' e kendimi attım. İndirim bütün ürünlere uygulanmamıştı. Reyonların hepsini dolaştım ama sadece ihtiyacım olan ve merak ettiğim ürünleri aldım.
 
 
Neler aldım peki:
- Benri ıslak mendil: gül kokulusunu merak ettim:))
- Benri gözlük mendilleri: eşim için stoğumda mutlaka var.
- Benri kare ve yuvarlak pamuk: evdeki stoğumda azalmaya başladı.
- Jagler parfüm: eşim bu aralar bu kokuya dadandı.
- Nivea balsam: eşim normalde krem kullanmaz ama bunu seviyor, evdeki de bitmişti.
- Perwoll çamaşır deterjanı
- Garnier 20 faktörlü güneş kremi: Spreyli olanları seviyoruz. Geçen hafta 30 faktörlü almıştım. Eşim mırmırladı yüksek almışsın diye:)) bende ona aldım.
- Crystal narlı roll-on: Hamileliğimin başından beri aliminyum içermeyen roll-on kullanmaya çalışıyorum. Yeni çıkmıştı hemen edindim.
- Bee Beauty Vanilla peeling: Blog arkadaşlar tarafından övülmüştü bu yüzden  edinmek istedim. Hem evde de yoktu.
- The Balm İnstain Swiss Dot allık: Rengine bayıldım:))
- Max Factor Max Effect Giant Lip Pencil 25 Foxy Amber: bayıldım rengine:))
- Gratis pembe köpüren maskesi: Bu üründe övülmüştü almadan olmazzz:)
 
Down Under numuneleri ve makyaj çantası Gratis' in hediyeleri:)))
Toplamda 106 TL gibi bir rakam tuttu.
 
Sevgiler...
 

16 yorum:

  1. ürünlerin fiyatları çok arttı bence şu kadarcık şey hadi %40 tan saysak demekki 170 falan tutacaktı. bende aldım bakıyorum aldıklarıma the balmın birkaç ürünü dışında gratis alışverişim ıvır zıvır yedeklerle dolu ama dünyanın parası tuttu birde indirimsiz olsaydı düşünemiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ya. bende ürün almak için indirim zamanlarını kolluyorum çünkü çok pahalı tutuyor. sen neler aldın merak ettim:)

      Sil
  2. Ne güzel ürünler almışsın canım. Güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan aldıklarını, ben daha gidemedim Gratis'e. bakalım fırsat bulabilecek miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. bende bir türlü Watsons a gidemedimgeçen hafta gitmiştim:(

      Sil
  4. The balm allık alışverişin bomba ürünü olmuş. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım merak ediyordum o allıkları :) saol kuzum

      Sil
  5. Çiğdemcim Max Factor'ün bu kalem ruju asansörlü değil dimi?

    Aldıklarını güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım. asansörlü değil kalın kalemtraşla açılabilir anca. ama yapısını sevdim ben

      Sil
  6. =)Hayırlı olsun gene doldu torbalarımız=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol kuzum. aynen iki torbayla eve geldim:)

      Sil
  7. Güzel günlerde kullan canımm :)

    YanıtlaSil